X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Er der nogle som har fået en Gmail konto?


Svar
DizzyDizzySkrevet 06/07-04 21:39 
På nettet er en livlig salg/bytning af Gmail invites, er der nogle herinde som har været heldig at få en konto, eller har i registret jer steder hvor man kan være heldig at få en.
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
bootsbootsSkrevet 06/07-04 21:43 
Hvad er Gmail????
3of193of19Skrevet 06/07-04 21:45 
Det var også mit svar ved rundspørgslen på GameFaqs forleden...
DizzyDizzySkrevet 06/07-04 21:50 
Den nye mailfunktion fra Google med 1 GB mailkonto

gmail
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
majjohamajjohaSkrevet 06/07-04 22:00 
Jeg har haft Gmail et par uger, men har ikke fået nogen invites...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 06/07-04 22:06 
Nogen der ved hvor man kan få en invites? Ku' godt tænke mig en :)
DizzyDizzySkrevet 06/07-04 22:12, rettet 06/07-04 22:13 
der findes forskellige swaps site

håber det er ok at linke hertil, ellers bedes mod'erne slette linket, og jeg beklager så :D
Jeg ved faktisk ikke om det er lovligt at swappe invites, men de bliver blandt andet solgt på ebay

gmailswap
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
bootsbootsSkrevet 06/07-04 22:16 
Jeg fatter stadig ingenting......

mvh
fatsvage boots
majjohamajjohaSkrevet 06/07-04 22:20 
boots: Gmail, eller GoogleMail er et email system lavet af Google. Det er rigtig godt, og det fanger spam. Samt at du har 1gb plads hvilket er nok til resten af dit liv ;)
DizzyDizzySkrevet 06/07-04 22:20, rettet 06/07-04 22:21 
hehehe
Det er en gratis email konto, som google tilbyder, pt er den kun i betastadiet, så det er kun et udvalgt skare som har fået muligheden for at få en konto. Senere vil den blive frit tilgængligt. Konto er på 1 Gb, så man skulle ikke behøves at slette email ige med det samme.
Grunden til der forgår en del salg/bytning at invites, er at visse tester har haft mulighed for at invitere andre brugere. Og dem som først for adgang til en konto sætter sig på de gode navne, og når de så bliver gjort fri, risikere man at ens "navn" er taget.

edit: shit jeg var lidt for langsom, eller skrev lidt for meget :D
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
bootsbootsSkrevet 06/07-04 22:53 
Tusind tak skal I have. Jeg er vist ved at blive gammel.... Jeg har da hørt om det før. Er der ikke noget om at hotmail er på vej med større konti også?
majjohamajjohaSkrevet 06/07-04 23:17 
Ikke størrere end Gmail, og deres koster...
nullernullerSkrevet 06/07-04 23:38 
For ca. 2 måneder siden , prøvede jeg at presse mig ind,
jeg skrev div. adresser i adressefeltet,og lign. men jeg kom aldrig længere end til deres mail login. , så der er nok en grund til at jeg ikke er blevet en lille hacker :-)
men man kunne jo håbe at der var div. fejl, med deres beta test, men ak nej.
Nu med Xbox 360
dpldplSkrevet 07/07-04 01:53 
boots: Hormail skuller være på vej med en 250MB gratis mail... Så jeg beholder nok bare hotmail (250MB er mere end nok til mig)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
DizzyDizzySkrevet 07/07-04 20:54 
Jubiii det er lykkes mig at få fat i en invite. så nu har jeg en Gmail konto..
Hvis man kan tilbyde det rigtige er der en chance for at få en invite ;)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
WehnerWehnerSkrevet 07/07-04 21:07 
Hvad skal man tilbyde? Ens førstefødte eller bare kropslige ydelser?

Jeg kunne også godt tænkte mig sådan en invite...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkenDarkenSkrevet 07/07-04 21:50 
ja jeg kunne sq også godt tænke mig at slippe af med min hotmail .... way too spammy =\
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
KTCKTCSkrevet 07/07-04 22:10 
Samme her!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DizzyDizzySkrevet 07/07-04 22:23 
okay, her er hemmeligheden, men fortæl det ikke til nogen.
Billeder jeg har byttet en masse billeder for en invitation. Hvad billederne forstiller Hmmmmmmmm, det som mænd har på hjernen....
Så tror jeg ikke jeg vil uddybe det nærmere, lad blot værd med at nævne det i overskriften....
Det er godt nok plat, men skidt med det, jeg fik mig en konto :D
Der er sikkert også andre bytte emner, så se hvad andre tilbyder og se hvad der gir flest respons

gmailswap adressen igen
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
PlaykidPlaykidSkrevet 07/07-04 22:34 
Jeg turde ikke skifte til gmail hvis jeg kunne, jeg stoler ikke på dem:)
Spiller nu: Halo 3
DarkenDarkenSkrevet 08/07-04 11:42 
Takker Dizzy.
Der gik ikke lang tid.

Mit swap indlæg ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
BobbeBobbeSkrevet 08/07-04 12:09 
Og hvor meget af det vil du lige overholde ;)
Spiller nu: Wii
DizzyDizzySkrevet 08/07-04 12:56 
hehehe godt tilbud....
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig