X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Box art


Svar
psychomantispsychomantisSkrevet 03/07-04 12:02 
Inspireret af en anden tråd, vil jeg gerne stille spørgsmålet: Hvad betyder box art for Jer?

Personligt køber jeg spil, efter spillets kvaliteter og ikke dets box art. MEN på den anden side, synes jeg det bidrager til nydelsen af den samlede pakke, at coveret er lækkert at se på.

Generelt set synes jeg bedre om japansk box art end vestlige. Især den amerikanske box art har gennem tiderne været præget af utrolig dårlig kunst og nærmest været vulgært.

Jeg er også af den mening at de japanske gamecube covers er en hel del mere lækre end deres vestlige udgaver. Det føles simpelthen rart at de er så små og passer bedre til de små skiver.

Måske er det bare en art objekt fetichisme, men man lægger trods alt en sjat penge for produktet, og det er rart at man føler man får noget "fysisk" for det også.
CoreCoreSkrevet 03/07-04 12:10 
Mine US-versioner af Resident Evil 1, 2 & 3, samt Star Wars: Rogue Leader til Gamecube, har de lammeste covers jeg nogensinde har set. De ligner indersiden af en legoklods når man åbner æsken, og så syntes jeg at det ser åndsvagt ud i min spilrack at selve GC-ikonet sidder i den modsatte side. Jeg ved godt at det nok er mig der er snobbet, og at det ikke lige er det her du mener, men det er lige mit største "issue" mht covers/boxes...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
majjohamajjohaSkrevet 03/07-04 14:00 
Uhh... Jeg elsker japanske boxset og sådan, med alt film, spil og musik. Boxset giver et ekstra stort plus da det ikke er noget man lige finder i den lokale EB Games. Det kan jeg godt lide, og så er de også typisk lækrere.
DizzyDizzySkrevet 03/07-04 14:00 
Boxart for spil i cd/dvd æsker betyder ikke det store, men de (til tider temmelig store) æsker, man primært før i tiden, fik spil i har det helt klart en betydning. der var spil man elsker at have stående fremme på reolen, og så er der æsker som blot bliver lagt/sat ind bagerst (sammen med de erotiske spil ;D)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
NaieraNaieraSkrevet 03/07-04 14:20, rettet 03/07-04 14:20 
Som nævnt i den anden tråd, er jeg da meget glad for box art. Det er vel også derfor, at jeg praktisk talt udstiller enkelte spil hjemme i værelset?

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkenDarkenSkrevet 03/07-04 15:31 
hænger de to hylder ikke et par mm forskudt af hinanden? hæhæ sad bare lige i øjet på mig =D
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
NaieraNaieraSkrevet 03/07-04 15:40 
Jo, det gør de, men man kigger så godt som aldrig på dem fra en vinkel hvor man rigtig lægger mærke til det.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KTCKTCSkrevet 06/07-04 22:20 
For mig går det op i en højere enhed. Et dårligt cover kan potentiel skræmme mig væk fra et godt spil.
Godt jeg ikke så coveret til Quantum Redshift, før jeg købte det ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig