X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp, hvor findes et Afterburner kit?


Svar
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 30/06-04 23:20 
Jeg savner virkelig noget lys i min GBA, og da SP'en bli'r træls at holde på i længden, så er min udvej et Afterburner kit. Men ak, alle steder jeg kigger er det udsolgt (tja bortsetfra måske en tysk side, jeg fatter simpelthen ikke hvad der står).
Jeg har kigget på ebay, men uden held, så hvad djævelen gør jeg?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 01/07-04 13:46 
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=41037&item=8114825255&rd=1&ssPageName=WDVW

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 01/07-04 13:50 
Okay... så er der måske bonus alligevl :-D
Hmm... betyder "This kit is new and sealed and contains a new AR Film" så, at det kun er den anti-reflektive film, og ikke selve lyset? :-s
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
NaieraNaieraSkrevet 01/07-04 13:58 
Nej, den indeholder en ny AR film. Det er hvad der står. Der står ikke at lyset ikke er med...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 01/07-04 14:30 
Ja, okay ....
Ville bare ikke byde på noget som man ikke er sikker på :-)
Anyways, det ser ud til at der er rift om den, lad se hvordan det går.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 01/07-04 14:43 
Øv jeg havde glemt at min Paypal konto aldrig kom til at virke. Nogen som vil byde for mig på auktionen?
Han forlanger bl.a. mindst 90% positiv feedback.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
fumfumSkrevet 01/07-04 15:00 
Desværre kan ikke hjælpe, han vil også have en confirmed adress. Og det har jeg ikke.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 01/07-04 15:08 
Medmindre jeg misforstår noget, så tror jeg ikke det er nødvendigt.

"If you are outside the USA, or you have NO confirmed address with Paypal, and wish to use PayPal, you must send me your payment as "Quasi-Cash" ONLY, or I will reject your payment. If you send a payment from an account without a confirmed address as Quasi-Cash, do not include ANY information in your Quasi-Cash payment, instead, send that in a separate e-mail. If you do not understand what I am talking about here, please contact me for clarification."
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 01/07-04 15:43 
det er kun amerikanske adresser der kan blive confirmed! og da han sender worldwide må man da gå ud fra at du kan byde på den.

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
kingsizekingsizeSkrevet 01/07-04 16:30 
Divineo har et kan jeg se. Har selv handlet med dem flere gange og har aldrig haft problemer, altid hurtig levering!

GBA afterburner kit...
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 01/07-04 19:06 
Lækkert, lækkert, lækkert :-)
Tak for linket!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
happyEDhappyEDSkrevet 01/07-04 19:59 
Der er jo ogsaa Halo Light, som jeg har der skal du ikke ind i gameboyen for at lave noget. Du skifter bare skaermen ud, altsaa plastikskaermen.

Saa er skaermen bare lige 3 mm. tykkere.
Det syntes jeg giver et bedre resultat, har en kammerat der har sat afterburner i og det blev ikke saa godt.

Bare et forslag;)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 01/07-04 20:05, rettet 01/07-04 20:05 
Åhh ja, den har jeg godt set. Men da der ikke er nogle screens eller noget på deres hp, som kunne demonstrere hvor god den er, gennemskue jeg hurtigt at den nok ikke kan konkurrere med en velinstalleret afterburner.
Desuden dækker den for link-porten på toppen, som jeg skal bruge når jeg spiller FF:CC :-)

Ellers tak for tippet!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
happyEDhappyEDSkrevet 02/07-04 08:18 
Bare i orden , men jeg syntes nu at den er perfect giver lige saa godt lys som til SP.
Og link-porten kan staddiiig bruges, men ok godt nok ikke hvis du skal have "klikket" linkkablet fast.

Men haaber du faar det du skal bruge, saa maa du jo lige melde tilbage hvordan deet gaar med instalationen.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig