X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Chronicles Of Riddick nu?


Svar
Wombat HarnishWombat HarnishSkrevet 29/06-04 01:49 
Hejsa...

Jeg har lige læst review af Chronicles of Riddick og det bliver jeg da nød til at eje... men da der går ca 3 mdr inden det kommer til os, og jeg ved det er udkommet "over there" tænkte jeg om nogle af jer vidste hvor der ville være et godt sted at få det fra nu... kan ikke rigtig finde nogle steder, men jeg kender heller ikke så mange... kig på det spil, det ser for sejt ud...

Wombat Harnish...

anmeldelsen af Chronicles of Riddick
Good, Bad... I'am The Guy With The Gun
kingsizekingsizeSkrevet 29/06-04 01:59 
Du kan bestille det hjem fra dvdboxoffice, som er det canadisk firma, med lager her i europa (kan ikke helt husk hvor) så du slipper for at betale told! Sidst jeg tjekkede stod det til 63 CAD = ca 300 dkr!

Link...
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
enfenenfenSkrevet 29/06-04 10:39 
Det kræver jo ligesom, at box'en understøtter NTSC.
What is the Matrix?
kingsizekingsizeSkrevet 29/06-04 10:57 
Hvis du nu læser hans indlæg igennem vil du opdage at det er NTSC udgaven han efterspørger! Over there = USA!
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
enfenenfenSkrevet 29/06-04 11:12, rettet 29/06-04 11:14 
Det er hvordan du tolker det. Det kunne jo tænkes, at han ikke var klar over, at det faktisk krævede en NTSC Xbox for at kunne spille spillet fra "over there"...

Hvis han kan spille NTSC spil, så er der jo ingen problemer.
What is the Matrix?
RuneSPRuneSPSkrevet 29/06-04 13:34, rettet 29/06-04 13:34 
Enfen>
Det kunne jo tænkes, at han ikke var klar over, at det faktisk krævede en NTSC Xbox for at kunne spille spillet fra "over there"...


En lille mod-chip kan vel også gøre arbejdet! :)
enfenenfenSkrevet 29/06-04 13:56 
Selvfølgelig. Det vil dog bare være svært at bruge spillet via Xbox Live, hvis der er tale om en PAL box med et NTSC spil :)
What is the Matrix?
JmogJmogSkrevet 29/06-04 15:49 
Det kan desværre ikke spilles over Live, så der er ingen grund til at være bekymret for at importere.
RuneSPRuneSPSkrevet 29/06-04 15:56 
Yup, der er jo heller ikke MP i :(
enfenenfenSkrevet 29/06-04 16:43 
Nu tænkte jeg mere på, at spillet understøtter Live og ikke om det kan spilles over det :)
What is the Matrix?
AmbyAmbySkrevet 29/06-04 17:06 
Spillet kan ellers stærkt anbefales. Næsten lige så sjovt som PSI-Ops.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
enfenenfenSkrevet 29/06-04 18:03 
Jeg har selv overvejet at købe det, da det har fået utroligt gode anmeldelser. Hvordan er styringen, hvis man sammenligner med Halo?
What is the Matrix?
AmbyAmbySkrevet 29/06-04 18:45 
Meget lignende. Free-look med ventre, bevægelse med højre. Skyd med right trigger.
Grundet hurtig tilgang til sort/hvid kan det kræve lidt tilvænning for de få af os der ikke har købt en S endnu :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Wombat HarnishWombat HarnishSkrevet 29/06-04 20:15 
Okay... Tusind tak gutter... jeg ved godt det er NTSC... jeg er ved at få chippet min box, så det skulle ikke være noget problem... glæder mig helt vildt til at spille det, og til at se filmen, har set traileren den ser da monster ud... tak for nu...
Good, Bad... I'am The Guy With The Gun
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 29/06-04 21:03 
Jeg har netop gennemført spillet og det er meget kort. Til gengæld er det en fornøjelse at spille hele vejen igennem så jeg kan kun anbefale det.
I win, you loose
DommergaardDommergaardSkrevet 29/06-04 22:03 
Hvor mange timer tog det dig og unlocker man et eller andet når det er gennemført?
RuneSPRuneSPSkrevet 30/06-04 00:24, rettet 30/06-04 00:25 
Det tog mig ca. 3½ timer at gennemføre det første gang på intensivt spil :(

Anden gang tog det ca. 2½ time... første gang var det fedt nok, 2. gang lidt det samme, gider ikke en 3. gang lige foreløbelig...

Synes ikke det var 350 kr værd, men det kan vel hives frem nu og da..
JmogJmogSkrevet 30/06-04 00:25 
Dark-Light>
Meget lignende. Free-look med ventre, bevægelse med højre. Skyd med right trigger.

Du byttede forhåbentlig om på tingene der. Det er jo stik modsat af næsten alle spil i genren.
RuneSPRuneSPSkrevet 30/06-04 00:27 
Jmog>
Dark-Light>
Meget lignende. Free-look med ventre, bevægelse med højre. Skyd med right trigger.

Du byttede forhåbentlig om på tingene der. Det er jo stik modsat af næsten alle spil i genren.

Jup, det gjorde han...
DommergaardDommergaardSkrevet 30/06-04 00:35 
RuneSP>
Det tog mig ca. 3½ timer at gennemføre det første gang på intensivt spil :(

OMG... Det var sq da et kort spil :\
RuneSPRuneSPSkrevet 30/06-04 01:14 
Sonic.dk>
RuneSP>
Det tog mig ca. 3½ timer at gennemføre det første gang på intensivt spil :(

OMG... Det var sq da et kort spil :\

Mjaahh... det er jo forskelligt hvor lang tid folk tager om det... min lillebror tog 6 timer om det...
enfenenfenSkrevet 30/06-04 10:38 
Jeg tror bare jeg venter med at købe det :)

Det er alt for kort tid, hvis det kun tager ca. 4 timer.
What is the Matrix?
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 30/06-04 15:24 
Sonic.dk>
Hvor mange timer tog det dig og unlocker man et eller andet når det er gennemført?

Du unlocker ting ved at samle cigaretter. Det kan f.eks. være en trailer til filmen, concept art eller 46 siders tekst fra bogen (1. kapitel).
I win, you loose
DommergaardDommergaardSkrevet 30/06-04 20:10 
Cool, men ved ikke helt om spillet er noget for mig når det tager så kort tid at gennemføre. Jeg kan jo gennemføre det på en aften... :\
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig