X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Arcade


Svar
quadquadSkrevet 20/06-04 16:49 
Efter at min samling nu indbefatter alt hvad jeg egentlig kunne tænke mig, er min opmærksomhed nu rettet imod at skulle lave min egen arkademaskine.

Til formålet har jeg valgt at bruge en I-PAC converter og et ArcadeVGA Video kort for 15Khz Arkade Monitors.
Hvis heldet er med mig, får jeg købt mig et kabinet, komplet med fungerende monitor og controls - Gerne med alle ledninger.

Inspirationen får jeg fra diverse projekter på www.arcadecontrols.com - Hvis andre har erfaringer er de velkomne til at skrive dem.

Jeg vil løbende opdatere med billeder og tekst, efterhånden som varerne kommer ind ad døren.
LingobarLingobarSkrevet 20/06-04 23:59 
Held og lykke dér! Gid jeg havde tid til at bygge en selv... Når jeg bliver gammel vil jeg smide en PC med MAME ind i et arkadekabinet.

Koluda.dk har nok nogle kabinetter eller noget andet du kan bruge.
Dine dage er salte...
quadquadSkrevet 21/06-04 00:03 
Har skaffet alt jeg skal bruge. Vha. et J-Pac kort bliver det hele meget enkelt.
KoludaKoludaSkrevet 21/06-04 17:28 
Koluda.com

Koluda.dk er min farbror´s ;)
quadquadSkrevet 21/06-04 17:34 
Hvis nogle har noget gammelt PC-udstyr de vil donere til formålet, er jeg mere end villig til at tage imod det :)

Især har gamle grafikkort med mulighed for 15khz signal, kabinetter og bundkort helst med processor stor interesse. Men næsten alt kan afsættes til mig :)
LingobarLingobarSkrevet 21/06-04 20:32 
Ahh, Koluda-san. Det er sandt...
Dine dage er salte...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig