X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mus kun vandret?


Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 17/06-04 22:50 
Jeg sidder på min bærbar og min trådløse + optiske mus' curser kører kun vandret, jeg kan ikke køre opad... why?? Har kun haft problemet de sidste 2 dage? Hvad kan jeg have trykket på?

Min touchpad virker...
nullernullerSkrevet 17/06-04 22:55 
du har self. prøvet med en anden mus ?
Nu med Xbox 360
DommergaardDommergaardSkrevet 17/06-04 23:01 
Yep, og den duer mystisk nok. Hvad kan der være galt med musen siden den kun gider at køre sidelæns? Den har duet for nogle dage siden :S
nullernullerSkrevet 17/06-04 23:18 
en optisk mus , kan jo gå i stykker lige pludselig ligesom en analog mus,også kan.. så du må ikke spørge mig hvad der er galt.
jeg er en nervøs type og tænker på virus med det samme, men da du har en mus der virker, kan vi jo (måske) udelukke det.
så . mit råd er .. lån en anden optiskt mus, og se om den virker, gør den det, ja så er din jo 100 % i stykker.

mvh nuller
Nu med Xbox 360
DommergaardDommergaardSkrevet 17/06-04 23:20 
Den anden optiske mus duer... tror dog ikke at den er i stykker da den er HELT ny og det er ikke noget billigt bras! Det må være noget andet... Hvad kunne det være?
jaesjaesSkrevet 17/06-04 23:24, rettet 17/06-04 23:24 
Prøv en anden driver. Om ikke andet, så har du derved elimineret en mulig fejlkilde :)
DarkenDarkenSkrevet 18/06-04 01:14 
ja prøv det først, og er det samme slags trådløse mus du har prøvet med? for så er det jo ikke driver?
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
PoulPoulSkrevet 18/06-04 09:23 
Hvad med at prøve musen på en anden PC??
la0sla0sSkrevet 18/06-04 12:12, rettet 18/06-04 12:13 
Sonic.dk>
Den anden optiske mus duer... tror dog ikke at den er i stykker da den er HELT ny og det er ikke noget billigt bras! Det må være noget andet... Hvad kunne det være?

You can't handle the truth.

Helt nye ting kan sagtens være defekte også selvom de er dyre... jeg tror desværre ikke du helt kan afskrive den mulighed så nemt :(
Hvad sker der?
KTCKTCSkrevet 05/07-04 19:24 
Send skidtet ind. Det kan ikke være ret meget andet end en hardware-fejl. Ved en kuglemus var det for det meste simpelt nok at fikse, men dette er lidt noget andet...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
TKTKSkrevet 05/07-04 19:26 
jeg har haft samme problem...men satte bar musen direkte i en usb port..istedet for i det der "hul" i den anden side...så virkede dte ved mig...

men ellers byt den:)...
TKTKSkrevet 05/07-04 19:26 
jeg har haft samme problem...men satte bar musen direkte i en usb port..istedet for i det der "hul" i den anden side...så virkede dte ved mig...

men ellers byt den:)...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig