X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Problemer med firefox 0.9?


Svar
dRxLdRxLSkrevet 17/06-04 11:44 
Er der andre herinde der har problemer med den nye 0.9 udgivelse af firefox browseren?

Jeg installerede den for et par dage siden og den har kørt fint, men her til morgen har jeg ikke kunnet starte den uden at den crasher lige med det samme. Jeg har virusscannet og fundet at der var "noget" galt med min java installation, men selv efter at det skulle være genoprettet har jeg problemer med 0.9. Er gået tilbage til 0.8 som virker fint. 0.9 virker i øvrigt fint nok på Mac'en.

Andre der har oplevet problemer?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
MIKA-LMIKA-LSkrevet 17/06-04 13:19 
Mine 0.9ere fungerer helt perfekt på både PC og Mac.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
JinkJinkSkrevet 17/06-04 14:21 
Kan se at der er andre der har.

Firefox 0.9 probs
yokanabsteryokanabsterSkrevet 17/06-04 23:52, rettet 17/06-04 23:53 
Nu skete det også med min version 0.9 RC. Så jeg er også gået tibage til 0.8 'eren, der fungerer glimrende. Den fuckede efter at have åbnet et eller andet mystisk "Netscape" feedback agent, eller sådan noget. Meget mærkeligt da det ellers aldrig har været problemer med nogle af mine mozilla programmer, hverken til Mac eller Pc.
soon the world will be one big computer
dRxLdRxLSkrevet 18/06-04 09:34 
I den tråd som papa linkede til stod der noget om at man skulle slette alle spor af gamle firefox installationer (udover at afinstallere programmet) det har jeg nu gjort, og 0.9 ser ud til at virke igen.

Det får lige én chance til før jeg går tilbage til 0.8 og venter på 1.0.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AmbyAmbySkrevet 18/06-04 13:25 
Og så venter man bare på Tabbrowser extensions :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
dRxLdRxLSkrevet 18/06-04 13:29 
hvad er tabbrowser extensions?

personligt venter jeg mest på at mit foretrukne theme (mostly crystal) bliver op-konverteret =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AmbyAmbySkrevet 18/06-04 16:24 
et dejligt lille program med mere avancerede funktioner til tabs.
Eksempelvis kan man sætte den til ikke at starte en ny tab, hvis linket henviser til den server man er på. Derimod starter den en ny tab hvis link'et er på en anden server.
Man kan også sige at man kan vil have én instans af firefox åben (dejlig ved mail eller irc links).

jeg synes nu den mest populære theme på deres side er ganske udemærket.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
dRxLdRxLSkrevet 18/06-04 17:34 
Jeg ved ikke hvorfor, men "mostly crystal" gør mig glad når jeg bruger den =) Den er bare rar at kigge på.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AmbyAmbySkrevet 18/06-04 18:05 
hmm kunne være man skulle prøve det. Mangler et endorfinfremkaldende theme :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
yokanabsteryokanabsterSkrevet 18/06-04 20:38, rettet 18/06-04 20:45 
Verdens mest

blærede Firefox Themes <<< Noia Extreme edition er klart det fedeste
soon the world will be one big computer
AmbyAmbySkrevet 18/06-04 21:21 
og velkommen til en verden hvor alt ikke er konverteret til 0.9
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
yokanabsteryokanabsterSkrevet 18/06-04 21:46 
Dark-Light>
og velkommen til en verden hvor alt ikke er konverteret til 0.9

?
soon the world will be one big computer
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig