X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

iTunes problemer!


Svar
FourDFourDSkrevet 13/06-04 21:47 
Lige meget hvad jeg gør, så nægter iTunes at overfører filer ind mit library!
Jeg har prøvet at trække dem ind, og jeg har prøvet at sige "add file to library" men intet virke!
Jeg kan sagtens overfører CD'er til mit library men div. filer er umulige at få ind :S
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 13/06-04 21:52 
Laver den stop tegnet (Cirkel med streg igennem) når du prøver at importere?
Er det andet end: Ogg Mp3 Mp4 Ma WAV AIFF ACC API filer?
soon the world will be one big computer
FourDFourDSkrevet 14/06-04 13:45 
Præcis!
Jeg er ikke sikker på hvad det er, men har overført for eks. Min Dizzy Mizz Lizzy cd via Windows Media player (overførte før jeg fik iPod, og iTunes).
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
majjohamajjohaSkrevet 14/06-04 13:49 
Så er det nok derfor... Windows Media Player konvertere cd'en til wma, og det understøtter iTunes ikke, prøv at sætte din Dizzy Mizz Lizzy cd i igen, men med iTunes og lad den lægge den over.
MIKA-LMIKA-LSkrevet 14/06-04 14:26 
Jo det gør, fra og med 4.5.

Opdater! :p

http://www.apple.com/itunes/import.html
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
majjohamajjohaSkrevet 14/06-04 14:51 
Gjorde jeg igår ;P
MIKA-LMIKA-LSkrevet 14/06-04 14:53 
Så burde du da også vide at iTunes nu understøtter WMA - og lade være med at give forkerte oplysninger ud :)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
FourDFourDSkrevet 15/06-04 12:31, rettet 15/06-04 13:12 
Tak tak!
Men nu har jeg så et nyt problem (hvorfor er jeg så uheldig?)
Jeg kom til at slette alle sangene på min iPod :O
Det er sådan at jeg både bruger min fars og min egen computer til at overfører sange til min iPod, men så en dag da jeg satte min iPod til min computer, satte jeg den til at afspejle mit library, uden at tænke over det.. Hvilket førte til at den slettede alle de andre sange jeg havde liggende, lige undtagen de 100 jeg overførte :/
Og ikke nok med detså har jeg slettet de fleste af de sange som der lå på min iPod fra min computer fordi der ikke var ere plads, og nogle af de CDer jeg havde liggende har jeg altså solgt, eller også er de blevet væk :'(
Den eneste udvej er at finde et program der kan kopiere musik fra min iPod til min computer (for det kan man desværre ikke via. iTunes), for min storesøster havde det samme liggende som mig, men er lidt i tvivl om hvad for et program jeg skal bruge?
Nogen der har prøvet et program, som var godt, eller nogen som kender nogen som har brugt et?
På forhånd tak.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
MIKA-LMIKA-LSkrevet 15/06-04 13:04 
WilliDaRappa>
(hvorfor er jeg så uheldig?)

Uheldig? Tja, sådan kan man vel også sige det....

Jeg kom til at slette alle sangene på min iPod :O
Og ikke nok med detså har jeg slettet de fleste af de sange som der lå på min iPod fra min computer, og nogle af de CDer jeg havde liggende har jeg altså solgt, eller også er de blevet væk :'(

Hvis du har solgt dine CDer skal du også slette dem på din iPod. Du må kun tage back-ups, ikke købe-kopiere-sælge.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig