X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

En stille hvisken


Svar
SøgAArdSøgAArdSkrevet 11/06-04 00:44 
Hvor mange, udover mig, griber sig selv i at sidde foran computeren uden formål, ofte til langt ud på natten?

Er det en virklighedsflugt? Er vi blevet så "indelukkede" og menneskesky, at vi finder "trøst" på nettet?

Er jeg helt galt på den?
Home is where the hardware is..
RuneSPRuneSPSkrevet 11/06-04 01:43 
Tjaa, jeg sidder også tit og stener fuldstændig (fx nu?) og aner ikke hvad jeg skal lave, overvejer lidt at gå i seng, men det er egentlig spild af tid, så jeg sidder og stener på diverse fora.... men tror sgu hellere jeg må smutte i seng nu ;)
SquareSquareSkrevet 11/06-04 01:44 
Jeg sidder ofte ved min computer til langt ud på natten. Så sidder jeg og chatter, og hører musik, og kigger forskellige forums og internet-sider igennem. Mange vil nok kalde det formålsløst, men jeg nyder det. Jeg synes det er rart, og at det er hyggeligt. På en måde er det nok lidt formålsløst, da jeg sagtens kunne overleve uden at gøre det.

Jeg synes ikke jeg flygter fra noget som helst ved at sidde så meget ved min computer, og jeg har da både en kæreste og en skole jeg skal passe.

Jeg kan måske godt se din pointe, men hvad skulle vi ellers sidde og lave her midt om natten? Svarer bare selv: Ligge i vores senge? Vi kan alligevel ikke komme ud og møde nye mennesker lige nu, kl. 1 om natten..

Hvis jeg har misforstået dine spørgsmål helt, må du jo lige sige til.
It's only a state of mind.
DarkenDarkenSkrevet 11/06-04 02:44, rettet 11/06-04 02:46 
kan ikke sove om natten
kan ikke stå op om morgen
(svært anyways)

Jeg er et natte menneske og har altid været det, nogen folk kan falde i søvn bare ved at tænde for tv'et, jeg kan ikke sove hvis min hjerne for lov at lege rundt med tekst, lyd og/eller billeder... og der kan nogle gange gå timer med at ligge i min seng og stene op i loftet mens jeg prøver at sove, hvilket bestemt ikke er fun når man skal op et par timer efter.

Edit:
/me puster blidt Søgaard i øret.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 11/06-04 04:28 
Tjaa.. nu hvor der er ferie... så er det jo ikke det store problem! :D

men jeg mener da bestemt ikke at jeg er menneskesky, bare fordi jeg sidder langt ud på natten foran min comp! møder da også mange andre mennesker, som f.eks. (det var jo så i går! :D ) havde jeg da besøg af en ven, som kom og vækkede mig efter 3 timers søvn! :) og var da også rundt til 4 andre venner og spille lidt amerikansk fodbold sammen med gutterne.. så selv om man sidder langt ud på natten, kan man godt ha et liv ved siden af! :)
nååå tror også det er på tide at jeg skal i seng!
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
MrCaseMrCaseSkrevet 11/06-04 06:20 
Se 'Animatrix - Kid' ;)

(Jeg kender det også selv... det er vist en periode enhver rask dreng skal igennem)
Have you considered sucking less?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/06-04 16:41 
Jeg er bange for mennesker.

Øhhh..? Nåå..Det er ikke SÅDAN en tråd - tror bare jeg smutter igen.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KeenKeenSkrevet 11/06-04 19:20, rettet 11/06-04 19:21 
Søgaard>
Er det en virklighedsflugt? Er vi blevet så "indelukkede" og menneskesky, at vi finder "trøst" på nettet?

Jeg vil nu ikke kalde det menneskesky og indelukkende når klokken er 1 om natten når alle andre sover? Nærmest det modsatte, for man sidder jo måske og chatter med andre der også sidder foran pc'en til langt ud på natten, og er det ikke mere "socialt"?

Jeg sider næsten aldrig foran en pc efter klokken 22, det er jo der at min xbox kommer ind i billedet ;)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 11/06-04 19:24 
Jeg ved heller ikke helt hvor jeg vil hen. Emnet er dog ikke ment som et angreb på P:R's brugere.

Jeg tror bare, at jeg er ved at være godt træt af arrogante, egoistiske og menneskefjendske personer! Lige meget hvor du befinder dig, er der altid nogen, som ikke ligefrem skaber den gode stemning, med mindre man selvfølgelig kender dem :/
Home is where the hardware is..
crying outcrying outSkrevet 11/06-04 19:27 
Knight Keen>
Nærmest det modsatte, for man sidder jo måske og chatter med andre der også sidder foran pc'en til langt ud på natten, og er det ikke mere "socialt"?

socialt ?? Det er når man sidder en 3-4 venner/bekendte og spiller kort, matador osv. ... jeg mener ikke, at man kan lave noget 'socialt' på nettet !
Jusqu'a ici tout va bien....
KeenKeenSkrevet 11/06-04 19:30 
Jeg kan godt forstå det, når vi snakker om dem der sidder foran sin pc det meste/eller hele tiden hvis der er alt muligt andet man kan lave istedet, der er menneskeflugt der vil noget!, jeg har da også taget mig selv i at sidde på en solskins søndag og "nørde" på pc'en, og så er det bare at komme ud i en fart
KeenKeenSkrevet 11/06-04 19:31 
crying out>
socialt ?? Det er når man sidder en 3-4 venner/bekendte og spiller kort, matador osv. ... jeg mener ikke, at man kan lave noget 'socialt' på nettet !

nu mente jeg det nu heller ikke bokstavelig talt, heraf de to ""
crying outcrying outSkrevet 11/06-04 19:43 
OK - kunne godt se, at den kunne misforståes...

... Men skulle de to "" ikke også havde været om X-boxen - den er vel heller ikke ligefrem "social" ;)
Jusqu'a ici tout va bien....
KeenKeenSkrevet 11/06-04 19:49 
crying out>
X-boxen - den er vel heller ikke ligefrem "social" ;)

Ja den kunne godt misforstås men jeg hviste ikke lige hvordan jeg ellers skulle skrive det, men jeg håber alle kan se hvad jeg mener nu

Ja xboxen er nu heller ikke så social, det har du da ret i, det var også derfor jeg satte en lille smily :)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 12/06-04 15:01, rettet 12/06-04 15:06 
crying out>
socialt ?? Det er når man sidder en 3-4 venner/bekendte og spiller kort, matador osv. ... jeg mener ikke, at man kan lave noget 'socialt' på nettet !

Hvor kan man kun være social "fysisk"? Xbox live er da socialt?

Edit: BTW kortspil sucks! *lol*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig