X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Hobbit eller lignende


Svar
RegnRegnSkrevet 04/06-04 23:16 
Jeg kunne godt tænke mig at vide om The hobbit er værd at erhverve sig hvis man gerne vil have et stille og roligt platformspil, hvor man spiller mest for hyggens skyld uden at der skal være de store udfordringer.

Det gør ikke noget der er enmasse puzzels, bare ikke så meget kamp. Får jeg det i the hobbit? eller er der nogen der har nogle andre gode forslag.

Har med glæde spillet følgende titler:

Starfox til GC
Ratchet and Clank
Jak and Daxter
Sly racoon

Mine engelsk kunskaber er mildt sagt ringe.

På forhånd tak, med venlig hilsen Mette.
.regnen.
Per SPer SSkrevet 05/06-04 00:27, rettet 05/06-04 00:30 
Glem alt om Hobitten og anskaf dig Beyond Good & Evil.

Hvis du kan klare Starfox og Ratchet and Clank, så behøver du ikke være nervøs for engelskkundskaberne til BG&E.

Vurderinger af BG&E til PS2
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
JesperJesperSkrevet 05/06-04 07:51, rettet 05/06-04 07:53 
Nu har jeg kun prøvet The Hobbit på Xboxen, men jeg vil sige at spillet er rigtig godt. Det har en god og spændende historie, og der er rigtig mange timers underholdning i det. Min kæreste og jeg har i hvert fald begge haft stor glæde af spillet.

Ang. kamp, så er der en del af det i spillet - så hvis det er det du vil undgå, så tror jeg ikke du skal vælge The Hobbit (mængden af kampe minder nok om Starfox Adventures).
SarnathSarnathSkrevet 05/06-04 11:46, rettet 05/06-04 11:49 
The Hobbit er et lidt svært spil, men hvis du kan lide Rachet og clank er The Hobbit nok også noget for dig...Selvom det er et meget anderledes spil fra Rachet og clank... Og styringen kan godt være rimmelig irreterene i starten.. Jeg anbefalde det.. Udemærket spil... Men det er selfølgelig en smags sag.

The Hobbit
The dictionary defines "wedding" as... The process of removing weeds from one's garden - Homer J. Simpson
AndréAndréSkrevet 05/06-04 15:23 
sphinx and the cursed mummy er også et godt spil
Det er bedre at have styr på lortet end at have lort på styret..
RegnRegnSkrevet 07/06-04 17:38 
Tak for hjælpen og forslagene alle sammen.
.regnen.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig