X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSO + BBA setup problemer :/


Svar
msxtrdmsxtrdSkrevet 03/06-04 01:22 
Nu har jeg lige fået PSO ind ad døren og gik igang med at sætte skidtet op, det lykkedes indtilvidere ikke særlig godt :/.

Så vidt jeg ved så lykkedes det at sætte login og password op, gemme bba oplysninger etc.
BBAen måtte have virket korrekt siden den del lykkedes.
Nu kommer vi så til den den hvor PSO bliver resettet efter BBA data gammes på MEM.C.

Når GCen forsøger at genindlæse gemte data får jeg en fejl, hvori der står at BBA opsætnings data er korrupte og filen skal slettes fra GC menuen.
Jeg havde nu forsøgt mig flere gange, men der sker det samme.

Så spørgsmåelt til 1 million: SKAL MAN HAVE ORIGINAL NINTENDO MEMORY CARD før man kan gemme PSO BBA data uden at der går ged i det?????
Er det kort jeg har nu ikke kompatibelt med spillet?? (thrustmaster)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/06-04 01:39 
Jeg blev ikke helt klog på om du havde prøvet at slette filen på memory kortet?
Spiller nu: Phantasy Star IV
msxtrdmsxtrdSkrevet 03/06-04 08:18, rettet 03/06-04 08:35 
Kort og godt, netværks opsætningen som bliver gemt på memory card, bliver korrupt.
Så snart spillet prøver at loade netværks opsætning vil der poppe en skærm op som siger at "data kan ej indlæses p.g.a. korruption i netværksfilen", og at denne fil skal slettes fra GC'ens memory manager menu.

Jeg prøvede lige igen her til morgen, og efter flere forsøg, havde den vist gemt korrekt på kortet da jeg kan komme ind i online delen og browser delen nu.

Nu er jeg næsten 99% sikker på at memory kortet er ikke særlig stabil, da det er åbenbart spørgsmål om held hvis den gemmer data korrekt.
Det underlige er at andre spil ikke havde lignende problemer med kortet.
Jeg prøver at skaffe mig original GC kort og ser hvad der sker.
psychomantispsychomantisSkrevet 03/06-04 09:28 
Det er yderst fornuftigt at skifte til et originalt memorycard, da risikoen for at blive corruptet mindskes en hel del.
RuneSPRuneSPSkrevet 03/06-04 14:48 
Ja, jeg har ofte haft problemer mht korruption af uoriginale memory korts. Derimod har alle originale kort altid virket upåklageligt.
AsseAsseSkrevet 03/06-04 17:05 
Samme her.. Jeg mistede i sin tid min lvl 93 PSO character, pga uoriginalt mem card, første gang jeg gik online.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig