X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Who Shot Johnny Rock?


Svar
Per SPer SSkrevet 30/05-04 14:40, rettet 30/05-04 14:42 
Man har vel lov til at blive overrasket - bare lidt..

Jeg har næsten lige vurderet Who Shot Johnny Rock? til at være det dårligste MegaCD spil i min egen samling (kig under "vurder").

Så kigger jeg mig lidt omkring på Gameseek.co.uk for finde et par gode tilbud, og vupti dukker der en helt ny genudgivelse op af dette oprindelige Laserdisk spil.

Min kritik af "spillet", i MegaCD versionen, går på den ualmindelige kornede og dårlige billedkvalitet, men nu loves der remasteret DVD billedkvalitet og et 5.1 lydspor hvilket, om ikke andet, får mig til at bestille "spillet"..

Til den pris vil jeg altså have min nysgerrighed stillet. Kvaliteten af gameplayet er så en helt anden side af sagen. :)

Hvem skød Johnny Sten?
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
dRxLdRxLSkrevet 30/05-04 14:47, rettet 30/05-04 14:49 
Hvilken Sten?
Jeg mener, er det et lyspistolspil i stil med "Mad Dog McCree"?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 30/05-04 14:53, rettet 30/05-04 14:53 
Per S>
Til den pris vil jeg altså have min nysgerrighed stillet.

Du har for mange penge! :))

Der findes vist omkring 10-20 stykker af den slags spil fra American Laser Games. Bounty Hunter, Drug Wars, Mad Dog 1+2, WHo Shot Johnny Rock og også noget politi-noget, som jeg lige kan huske. Flere af de andre genudgives også. Og alle er formentligt lige ringe...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 30/05-04 14:53 
Da jeg så lige skulle sikre mig at jeg havde stavet "McCree" rigtigt, faldt jeg over denne, formoder jeg, perle af en anmeldelse fra de tidlige halvfemsere.

http://www.playright.dk/arkivtitel.php?id=8341

Hvis du "nogen" (dvs. RJK) scanner og sender mig anmeldelsen lover jeg at OCR'e og returnere den prompte til databasen så alle kan få glæde af den.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 30/05-04 14:54 
Der kom faktisk senere en undskyldning og beklagelse over denne absurde anmeldelse, kan jeg huske.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 30/05-04 14:58 
Send den nu bare til mig =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Per SPer SSkrevet 30/05-04 15:05, rettet 30/05-04 18:04 
Søger man videre på Gameseek finder man også Space Ace, Dragon's Lair og Mad Dog McCree. Til samme pris.

Efter at have kigger lidt nøjere på cover-billederne af Mad Dog og Who Shot fandt jeg Digital Leisures logo, og ganske rigtigt, det er dem der er skyld i disse "fantastiske" udgivelser.

Jeg har for et par år siden købt DVD udgaverne af Dragon's Lair og Dragon's Lair 2 samt Space Ace. Som man selvfølgelig bør have i sin samling uanset gameplay - eller mangel på samme. De er en del af min egen spilhistorie og jeg vurderer dem så afgjort i det lys.

Mad Dog og fortsættelsen samt Drug Wars og Bounty Hunter er derfor titler jeg simpelthen må have. Jeg kan slet ikke leve foruden.. :)

Det skyldige selskab
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig