X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Help IE browser + media player

Svar
DarkenDarkenSkrevet 29/05-04 01:39 
hmn, har på et eller andet tidspunkt sagt til min browser den skal af spille vid's via mediaplayer, og nu kan jeg ikke få den til at stoppe... har prøvet at rette i IE settings det virker ikke, og i media player er der ikke lige en åbenlys option for det.

såååå en der lige har et quick fix på hånden?
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
JmogJmogSkrevet 29/05-04 10:44 
Er ikke helt med på hvad det er du vil. Er det bare et spørgsmål om at sætte en anden afspiller til default player på dine videofiler? Det er nemt: Højreklik på filen og vælg "åben med". Der vælger du bare dit foretrukne program og krydser "brug altid dette program" af.
DarkenDarkenSkrevet 29/05-04 17:26 
der er ikke noget der skal åbne filen, jeg vil gemme vid links istedet for at afspille dem.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 29/05-04 19:22 
Hvis du aktiverer det panel der hedder "Medier", kan du slå "Afspil medier i panelet" fra under "Medieindstillinger" (lige over play-knappen), hjælper det?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
DarkenDarkenSkrevet 29/05-04 21:33 
nej fordi jeg på et tidspunkt har sagt ja til at ikke skulle afspille i browser men direkte i mediaplayer =\
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 31/05-04 11:20 
Hvis du bare vil gemme, så højreklik vælg "gem som...", er det ikke løsningen?
Er det alle filtyper?
DarkenDarkenSkrevet 31/05-04 17:46 
det er med henblik på sites der ikke tillader "gem som" til vid filer... hmn måske burde jeg søge på nogle help sites for regi basen, nok der jeg skal rette det tilbage, så IE spørg om den skal åbne en vid eller ej.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 03/06-04 11:02 
Ja, det kan godt være. Men vær forsigtig, det er noget værre juks at rette op på.
DarkenDarkenSkrevet 03/06-04 13:18 
hehe det er altid godt at exporte originale strings inden man ændre.. jeg har f.eks. gemt min originale xp mouse acc (som man ikke kan slå fra i mouse properties) og så også gemt den nye så det er nemt efter reinstall at rette op på.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 04/06-04 10:51 
ahh, smart :)

Jeg troede engang jeg havde styr på det, men det lykkedes mig alligevel at ødelægge al kommunikation mellem XP og keyboard + mus. Det var ret træls.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig