X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Systemkrav?


Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 18/05-04 22:42 
Findes der en hjemmeside hvor man kan se hvad de forskellige spil kræver for at blive kørt optimalt?

Jeg tænker f.eks. på Far Cry og især HL2 !
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 19/05-04 07:01 
Nu har jeg efterhånden ikke surfet efter PC anmeldelser i meget lang tid, men kan man ikke se de anbefalede systemkrav på næsten alle sites?
DommergaardDommergaardSkrevet 19/05-04 07:18, rettet 19/05-04 07:22 
Tjoh... ? Jeg vil da prøve at kigge videre så! :)

EDIT: Har fundet det på de spil der er udkommet, men hvor kan man se hvad f.eks. HL2 og andre kommende spil vil kræve?
DizzyDizzySkrevet 19/05-04 14:22 
Du kan finde en del info på gamespot, her vil der så være relevante links mm
HL2 kræver faktisk ikke så meget af maskinen se citat fra gamespot:
Half-Life 2's engine was designed to be scaleable. Valve built the engine so relatively low-end systems could run the game reasonably well. That is, the minimum specs for the game should be around a 700MHz Pentium III with a TNT graphics card. Valve designed the engine for the lowest common denominator because its close ties with the huge community of Counter-Strike players gave it the impression that a large number of the game's potential fans still have old systems. We ourselves saw the game engine running on a 2GHz Pentium 4 machine with a GeForce 4 card--nothing out of the ordinary--and it performed nicely, with lots of realistic lighting and shadow effects, and shaders and bump mapping to bring out the detail in the textures

Gamespot
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
RonaldoRonaldoSkrevet 19/05-04 15:43 
Rolig nu. Doug Lombardi har fornyligt udtalt, at Valve stadig justerer minimums kravene.

Hvis du dog vil have en fornøjlig oplevelse, så burde du være udstyret med mindst 2GHz, 512MB RAM og et skærmkort der understøtter DirectX 9.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig