X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Vanguard, Saga of Heroes on XNA.


Svar
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 17/05-04 23:48, rettet 17/05-04 23:49 
Efter jeg har set MS E3 Xbox press conferences video.
så må jeg heller lige skrive lidt om et kommende kæmpe spil som er på vej og er bygger med XNA teknologi.
Vanguard, Saga of Heroes er så det første spil som er på vej.
det er et MMORPG som både kan spilles på en PCer og en Xbox i samme univers.
En anden ting som han sagde i videoen, så ville det være muligt at kunne tilslutte en xbox kontroller til sin pcer hvis ham ville spille med den.

Jeg syntes det lyder vildt og er noget jeg ser frem til.
PC versionen ville også kunne bruge den Xbox service som vi kender i dag som Voice og DL og XSN.

ikke nok med det så ville man faktisk også kunne logge ind med sin mobil telefon og se sine online stats, tjekke sin klan status og sende beskeder til sine klan venner.

Inden du begynder at forudse xboxens død og at ms vil trække sig ud af konsol markedet ved at lever sådanne et spil, så skal det ses som den næste generation af MMORPG, hvor det er meningen at folk med forskellige platforme vil kunne spille sammen.

Her er et spil eksempel over hvordan morgen dagens mmorpg dag vil se ud
Hjemme sidder du og spiller Vanguard, Saga of Heroes på din Xbox i din sofa sammen med dine xbox live venner.
Senere mødes du med dine venner og smutter så på en netcafe og der har du også mulighed for at spille Vanguard, Saga of Heroes.
Well det bliver sent og du må hjemad.. så medens du sidder i bussen logger du lige ind på ”Vanguard, Saga of Heroes” fra din Mobil eller PDA.
Jeg syntes det lyder vildt og er noget jeg ser frem til.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
DarkenDarkenSkrevet 18/05-04 03:16, rettet 18/05-04 03:19 
well mmorpg konsol/pc har virket på PS2'en (FF) så det burde også virke med xboxen ;)

er Phantasy Online ikke også multi konsol? eller spiller de ikke sammen?

er bare modstander af betalings spil (reelt fordi jeg ikke har råd =P )
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig