X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

RSC 2


Svar
UltraUltraSkrevet 13/05-04 23:06 
Jeg har bestilt mit eksemplar - hvad med jer?
I've fuck the girl in Hanson...
nullernullerSkrevet 13/05-04 23:08 
du er ikke alene

http://www.playright.dk/forumemne.php?id=10490
Nu med Xbox 360
PoulPoulSkrevet 13/05-04 23:45 
Jeg går også og venter på min kopi fra TheRage. I mellemtiden vil jeg da gerne høre nogle first impressions fra dem som allerede har haft titlen i maskinen...
nullernullerSkrevet 14/05-04 00:07 
Okotta kan sikkert lave en god rewiew, da han har spillet det hele dagen, næsten ( sorry okotta, men min "live" liste afslører alt ;-)
Nu med Xbox 360
PlaykidPlaykidSkrevet 14/05-04 00:12 
Lol, Okotta spilder ikke tiden ;)
Spiller nu: Halo 3
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 14/05-04 14:31 
Lige så snart mine tømmermænd aftager, er jeg også igang med spillet. Glæder mig ad h. til.
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 14/05-04 14:44 
Fik lige mit eksemplar i dag, men desværre kan jeg ikke spille det da min ene xbox + begge controllers er lånt ud til en kammerat :(
I win, you loose
OkottaOkottaSkrevet 14/05-04 16:59 
R.I.P. PGR 2 - så kort kan det siges :-)

RSC 2 er hvor det sker - det er sjovere, pænere (60 fps), rarere at spille, og så er banerne en fornøjelse bare at drøne rundt på; Både i multiplayer og singleplayer.

Det er bare....sjovt - li'som et godt spil skal være.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 14/05-04 17:03, rettet 14/05-04 17:03 
pænt skægt at jeg har 5 personer som spiller RSC2 på min venne liste sjovt nok midt under det dersens bryllup.. hehe..
½ time .. så joiner jeg...
har lige fået den med posten
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
UltraUltraSkrevet 14/05-04 17:27, rettet 14/05-04 17:28 
Okotta,

Til din orintering vil jeg sige at RSC2 er et Rally spil og det er PGR2 ikke og kan derfor ikke samlignes... :)

PGR2 er gasnke fint med 30fps! ;)
I've fuck the girl in Hanson...
APHAPHSkrevet 14/05-04 17:29 
Jeg har kun spillet spillet et par timer, men det virker umildbart til at være et noget bedre spil end dens forgænger, især styringen er blevet optimeret en del, men spillet er stadigvæk lidt for arcade præget efter min smag. Grafisk ligger spillet i den bedre ende samlignet med andre xbox racers, men et irritationsmoment er at drawdistancen til tider godt kunne være bedre, samt der er en del pop-up. Texturene i spillet er heller ikke nær så flotte, som dem vi så i PGR2, men disse ting er der formenligt slækket på for at opret holde rock solid 60FPS.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
OkottaOkottaSkrevet 14/05-04 17:51 
Ultra>
Okotta,

Til din orintering vil jeg sige at RSC2 er et Rally spil og det er PGR2 ikke og kan derfor ikke samlignes... :)

Selvfølgelig kan de sammenlignes - man kører i bil i begge to.

Jeg synes bare RSC 2 er væsentligt sjovere.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
dRxLdRxLSkrevet 14/05-04 18:05 
Jeg synes Okotta har ret (å nej dog ;-))
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BrummelumBrummelumSkrevet 14/05-04 18:13 
Jeg melder mig også på Rallisport holdet.
XBL Gamertag: Brummelum
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 14/05-04 18:28 
Følger der de dersens tre måneders Xbox Live med i jeres eksemplarer af RSC2? Jeg afmeldte nemlig for nylig mit abonnement, men er meget interesseret i spillet og i at kunne spille online med det.
(...)
APHAPHSkrevet 14/05-04 18:40 
Der medfølger et 2 måneders trial abonement med spillet.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 14/05-04 18:54 
Fint nok, tak.
(...)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig