X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 2 RL skandale


Svar
BatemanBatemanSkrevet 13/05-04 14:53 
Jeg ved godt det er en lille ting for normale spillere, men at de har gjort rocket launcheren målsøgende er simpelthen en skandale.

Nu kan alle newbies straffe warthogs uden at besidde nogle skills. Som jeg kan se det i filmen er det næsten umuligt ikke at blive ramt af en rocket, hvis den er affyret fra siderne.

Nedtur, når man har trænet med RL i 2,5 år :(
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/05-04 14:57, rettet 13/05-04 15:10 
Jep, sad også at tænkte på at det da var (slettet af mod.) at han blev ramt hele tiden. Lad os håbe at det kan slås fra.
Spiller nu: Phantasy Star IV
PlaykidPlaykidSkrevet 13/05-04 15:47 
I det mindste slå den ikke fører i hjel med 1 skud.
Spiller nu: Halo 3
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 13/05-04 17:06 
Ja, man skal have mange flere skud, det kan nok udligne det lidt.
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
JimPPJimPPSkrevet 13/05-04 18:26 
Hehe glæder mig nu alligevel!
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 13/05-04 19:37 
Jeg tror jeg vil tilslutte mig, selvom jeg godt kan forstå Batemans bekymring. Det er næsten som om det bliver for nemt at være god.
I win, you loose
KeenKeenSkrevet 13/05-04 19:46, rettet 13/05-04 19:46 
En ærgelig detalje som forhåbentlig kan slås fra i MP, men jeg tror nu spillet bliver meget godt alligevel :)
PlaykidPlaykidSkrevet 13/05-04 22:09 
Jeg vil da også godt indrømme at det gør mig lidt nervøs.
Men gameplayet i Halo 2 ser ud til at være en hel del anerledes, hvor der bl.a. skal tænkes i andre taktiske baner.
Jeg sætter dog min lid til Bungie, de skal nok lave spillet godt.
Men i en heftig kampsituation med flere modstandre og mere skudild, vil det måske ikke være så let at få den på skudhold.
Spiller nu: Halo 3
MarcusMarcusSkrevet 13/05-04 22:51 
Bare de gør noget ved de evigt irriterende snipere.
Gør dem mere upræcise eller giver dem færre skud i hvert magasin og længere lade tid.
PlaykidPlaykidSkrevet 19/05-04 21:14 
Jeg kan fortælle dig fra et hands-on impression, at sniperen er ændret. Recoil er blevet kraftigere, og du er nødt til at sigte på målet igen efter hver skud. Ikke noget med længere at affyre 4 skud i træk, det kræver nemligt lidt flere evner nu;)

The sniper rifle has one important change in its behavior: It will kick up after each shot, requiring you to re-aim. Getting a headshot is now of the utmost importance, since you won't be able to easily squeeze off 2 or 3 shots and hit the same target each time (at least, not without a lot of skill and practice, which I'm sure is the idea).

Det kan faktisk godt betale sig at læse det hele, der er en masse gode informationer. Bedre end dem man fik fra IGN.

Kilde
Spiller nu: Halo 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig