X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Så kan de lære det...


Svar
dRxLdRxLSkrevet 02/05-04 21:30 
eller?

noget af det klammeste jeg længe har læst.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JuggernautJuggernautSkrevet 02/05-04 21:47 
Hvilken verden vi lever vi....Og folk herhjemme brokker sig over vejret?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 02/05-04 21:53 
Fuldstændig vanvittigt
ViolatorViolatorSkrevet 02/05-04 21:59 
Ja, vejret har da været fuldstændig vanvittigt i dag :)
JuggernautJuggernautSkrevet 02/05-04 22:07 
Seriøst....Folk ude i verden har det ikke for nemt. Jordskælv, vulkanudbrud, tornadoer og hvad har vi. Det værste der kan ske herhjemme er oversvømmelse. Og folk brokker sig stadig. Typisk dansk. Man burde se det i et andet perspektiv, så kunne det være man ville sætte pris på vores lille land.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
yokanabsteryokanabsterSkrevet 02/05-04 22:17 
Og lade være med at bombe andres...
soon the world will be one big computer
JuggernautJuggernautSkrevet 02/05-04 22:19 
Hvad mener du med det?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
WehnerWehnerSkrevet 02/05-04 22:25 
Sikkert at vi er en af USAs nærmeste allierede.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JuggernautJuggernautSkrevet 02/05-04 22:30 
Det kan jeg ikke rigtigt bruge til noget. Det er jo politikerne der tager disse beslutninger. Sådan er det jo i alle lande og kan derfor ikke se hvad det skulle have med naturkatastrofer at gøre?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
yokanabsteryokanabsterSkrevet 02/05-04 22:36, rettet 02/05-04 22:37 
ment som forlængelse af: "så kunne det være man ville sætte pris på vores lille land"

Edit: Hvad havde naturkatastrofer også at gøre med dette?
soon the world will be one big computer
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 02/05-04 22:43 
Juggernaut>
Man burde se det i et andet perspektiv, så kunne det være man ville sætte pris på vores lille land.

Det er sandt nok, men man er også nødt til at begrænse sig når man ser sin tilværelse i forhold til andres. Der vil altid være nogen der har det dårligere, og hvis man altid ser sådan på det, har man mindre grund til at stræbe efter noget bedre.

Det er kun naturligt for folk at være egoistiske i en eller anden grad. Men derfor har du sådan set stadig ret i det du siger
JuggernautJuggernautSkrevet 02/05-04 22:59 
Yokanabster>
ment som forlængelse af: "så kunne det være man ville sætte pris på vores lille land"

Edit: Hvad havde naturkatastrofer også at gøre med dette?


Med man mener jeg danskerne.
Du kan jo prøve at læse en lille bitte smule længere oppe i indlæggene. Så kan du se hvad jeg refererer til mht naturkatastrofer.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 02/05-04 23:08 
Vi ville have godt af én selvmords bombe eller to engang imellem. Måske det kunne sætte tingene lidt i perspektiv.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dRxLdRxLSkrevet 02/05-04 23:17 
Så hvis vi oplevede terror her i landet, ville det være i orden at slå uskyldige ihjel for at vise at "vi gør noget"?

Eller hvad med at starte en krig mod en land som alle (nogenlunde velinformerede) ved faktisk også er modstander af de terroristorganisationer vi mener står bag?

Sådan kunne man blive ved. Men jeg har fået markeret hvad jeg mener, og ser ingen grund til at gå i diskussion omkring det.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 02/05-04 23:30, rettet 02/05-04 23:38 
Mit indlæg var bare for at illustrere hvor meningsløst krig/terror og alt det andet crap er!

Der er for meget børnehave-sandkasse mentalitet i folks hoveder nu til dags (verdenspolitiken).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
LessCDTLessCDTSkrevet 03/05-04 10:02 
Noget siger mig at i diskuterer to forskellige ting... :/
Enten er der linket forkert eller også har linket "ændret" sig. For mens nogle snakker om naturkatastrofer og andre om Terror må der jo være noget galt ikk?

Det her er min headline på linket :
Makedonien løj om terrorister ??!!
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
dRxLdRxLSkrevet 03/05-04 18:18, rettet 03/05-04 19:57 
Det er også den jeg oprindeligt linkede til. Jeg tror bare der bliver abstraheret fra indholdet, fordi det er lidt voldsommere end man som dansker (==borger i en retsstat) er i stand til at forholde sig til.

Ved at føre det over på naturkatastrofer fjerner man det værste af det, da en naturkatastrofe ikke kan udvise total foragt for menneskeliv eller handle kynisk qua dens mangel på intention.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
yokanabsteryokanabsterSkrevet 03/05-04 19:40 
Jeg sad og tænkte på det samme. Det er svært for nogen at forholde sig til noget i Danmark. vi er for egoistiske.
soon the world will be one big computer
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig