X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Asp hotel - Ubegrænset plads?


Svar
yokanabsteryokanabsterSkrevet 24/04-04 20:32, rettet 24/04-04 20:33 
Jeg har nu søgt længe uden at have fundet. Et webhotel der tilbyder ubegrænset plads og Asp. Freepaq tilbyder nemlig kun Php ikke?
Hvis der ikke findes en sådan udbyder, ville jeg gerne have en ekstremt hurtig udbyder. Men stortset ingen af dem skriver hvor hurtig upload de cirka har per bruger?! Kom gerne med forslag på disse forespørgelser. På forhånd tak.
soon the world will be one big computer
PoulPoulSkrevet 25/04-04 10:17 
Hmmm...er ikke så meget inde i dette marked, men kunne forestille mig du fik svært ved at finde nogle som tilbyder ubegrænset plads. Det har jeg i hvert fald aldrig set før.
NaieraNaieraSkrevet 25/04-04 12:15 
Næh, du må nok nøjes med 125 eller 500 MB... Prøv at se Cliche.dk.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 25/04-04 13:01 
Brug ikke cliche. De overfylder deres servere (lav pris) så stabiliteten er meget ringe. Jeg har i hvert fald ikke haft gode erfaringer med dem udover at prisen er meget lav.
I win, you loose
NaieraNaieraSkrevet 25/04-04 13:03 
OK, det var også kun på Turricans anbefaling at jeg kom til at kende til det...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 25/04-04 13:42, rettet 25/04-04 13:52 
:( Jeg syntes at alle syntes dårligt om et eller andet hosting site. Er der ikke nogen der har haft et webhotel som de var rigtigt tilfredse med, og som ikke kender nogen der har store problemer med?
soon the world will be one big computer
NaieraNaieraSkrevet 25/04-04 13:45 
Jeg vil nu ikke mene, at jeg kender nogen der har STORE problemer med Web10...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 25/04-04 13:51, rettet 25/04-04 13:59 
Okay...Finder hele tiden et webhotel der ser rigtig godt ud indtil der på et banner står "Din profesionel hosting" eller understøtter "asp?*". Jeg tror jeg køber freepaq's ubegrænset plads til filarkiv, men hvad syntes folk om det?

Edit: Danhost ser god og proffesionel ud, deres 5 kroners 50mb server understøtter asp, men ikke access databaser??? Hvordan hænger det sammen?
soon the world will be one big computer
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 25/04-04 14:44 
Jeg har rigtig gode erfaringer med Wannafind. De er lidt dyrere, men har meget stabile servere.
I win, you loose
yokanabsteryokanabsterSkrevet 25/04-04 16:12, rettet 25/04-04 16:42 
Okay, jeg vælger dog ikke wannafind da de kun understøtter asp i deres 60kr's pakke. Men freepag understøtter my sql, er det asp?

Edit: Understøtter freepaq asp?
soon the world will be one big computer
PoulPoulSkrevet 25/04-04 16:58 
My Sql er ikke ASP, det er en database. ASP og My SQL kan dog fint fungere sammen.
yokanabsteryokanabsterSkrevet 25/04-04 17:02, rettet 25/04-04 17:02 
Oki. Mit problem med de fleste webhoteller er pladsen. Jeg skulle gerne mindst have 2gb plads og ASP med Access og fri trafik. Jeg fatter simpelthen ikke at pladsen kan være så dyr som den er...
soon the world will be one big computer
majjohamajjohaSkrevet 25/04-04 17:06 
Hvorfor får du dig så ikke bare Windows ISS?
yokanabsteryokanabsterSkrevet 25/04-04 17:13, rettet 25/04-04 17:31 
Jeh har windows iis. Det er her jeg programmere min asp, men er det ikke MEGET besværligt at forwade porte og alt det der geil, for at få den til at fungerer som server?

Edit: Jeg blev lige lidt interreseret...Hvordan sætter man den op, så folk kan gå ind på en side på min computer. Der står i iis>personal webmanager at siden kører på http://projecthalo Men det gør den ikke, hvilket også er ret logisk?!
soon the world will be one big computer
yokanabsteryokanabsterSkrevet 25/04-04 19:28 
Nå... Nu har jeg bestilt hos www.Concor.dk
Jeg har kun læst positive ting om dem...
soon the world will be one big computer
dRxLdRxLSkrevet 25/04-04 19:39 
Må man spørge hvad du skal bruge så meget plads til?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
yokanabsteryokanabsterSkrevet 25/04-04 23:59 
Nah, et par tekstfiler og såen. Ej, en film database.
Og lidt forskelligt fil geil til Halosite.dk .
soon the world will be one big computer
AmbyAmbySkrevet 26/04-04 14:26 
Eheh. Så skal du sgu have noget af en filmdatabase... :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig