X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Toca Race Driver 2 impressions tak


Svar
enfenenfenSkrevet 24/04-04 10:02 
Dem, som har købt og spillet spillet, må meget gerne komme med deres mening om spillet. Jeg tænker på styring, grafik, netcode, gameplay over XBL, ranking system osv..

Er det muligt at spille med alle biler på alle baner over XBL f.eks.? Jeg har læst modstridende facts om dette.

Jeg har allerede bestilt spillet, så jeres mening ændrer ikke på noget...:)
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 24/04-04 10:28, rettet 24/04-04 10:29 
Først og fremmest vil jeg slå fast, at spillet langt fra er den ultimative racing simulator, som det er blevet lanceret som(men hvem forventede egenligt det?).

Spillets styring er noget bedre end i det første race driver, men stadigvæk langt fra optimal. Især at man ikke kan mærke forskel om man kører på banen eller på gras, er et irritations moment.

Grafik niveauet er noget under hvad der er præsteret på xbox, men spillet kører konstant i 60FPS med lang draw distance og ingen pop up.
Netkoden er ikke optimal, jeg har endnu ikke spillet et 100% lag frit spil, men det er da spilbart. Man skal også have en sindsyg forbindelse for at hoste for 12 personer. Max 6 personer med 256 i upload:/.

Ranking systemet fungere rigtigt godt. Man får point alt efter hvor gode ens modstander er. Vinder man feks over nogle med en meget dårligere rang, får man ikke ret mange +point, hvorimod klarer man sig bare hæderligt mod højre rangserende spillere, får man mange +point til ens driver ranking.

Skades systemet fungere ikke optimalt, da man skal lave en ordenlig kollision før det bare går en smugle ud over ens bil performence.

Alt i alt er Race Driver2 en hæderlig racer, som sagtens kan anbefales, man skal dog ikke forvente en racer i samme kaliber som Gotham Racing og MotoGP.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 24/04-04 14:40 
Jeg må sige at jeg er meget begejstret for spillet, der er meget stor variation - DTM, Landrover race, Nascar m.v.

Du kan ikke spille med alle biler på alle baner desværre. Jeg har altid været stor fan af TOCA serien så styrringen er som TOCA nu engang er - syntes dog at den er noget forbedret i denne version. Har kørt en del på XBL (det var en lang nat) og der er meget forskel mht til lag.

Det er længe siden jeg har haft det så sjovt med et bilspil over XBL - håber vi snart kan sætte en dansk server op, jeg er klar.
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 07/05-04 20:54, rettet 07/05-04 20:54 
Har lige opdaget hvordan man kan køre alle biler på alle baner på live. Se her:
http://cheats.ign.com/ob2/068/605/605716.html
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig