X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Band of Brothers (Metal)boks?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 14/10-03 21:00 
Hejsa.
På Cdwow har de subj til £33.99 reg2+4 og £49.99 reg1. Ved man om disse er i
en metalboks? Det fremgår ingen steder synes jeg. På forhånd tak.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 14/10-03 21:08 
Den de har hos CDwow er desværre ikke den i metal cover, det er bare dem almindelige. Jeg ved ikke hvor det er billigtst at købe den i metalboks, desværre
JuggernautJuggernautSkrevet 14/10-03 21:12 
Jeg har fundet den til omkring 700,-. Men der er laaang vej fra 350,- og til 700,- bare for at få et metalomslag. Jeg ved faktisk heller ikke om der er ekstra med i boksen (den af metal)?

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 14/10-03 21:33, rettet 14/10-03 21:34 
Så vidt jeg ved er der ikke den store forskel... I hvert fald ikke noget der er så vigtigt, at jeg har lagt mærke til det :)

EDIT: I øvrigt er 350,- jo også en supergod pris for alle afsnittene. Det er i hvert fald min plan at købe den når jeg skal have serien :)
JuggernautJuggernautSkrevet 14/10-03 21:47 
Ellers er der jo denne lækre sag hvis man er til specialeditions..

-Juggernaut

Military edition
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 14/10-03 22:12 
Jaaa... Det er bare sjældent at de ekstra features man får med kompenserer for prisen :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig