X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wo Long: Fallen Dynasty


Svar
PapandPapandSkrevet 05/03-23 18:40 
Andre der har kastet sig over Wo Long? Seneste spil fra Team Ninja og meget i samme boldgade som Nioh.

De har kigget mere mod Sekiro denne gang med større fokus på parrys. Akkurat som i Sekiro, så er jeg ikke særlig stor fan af det. Til gengæld er der andre positive ting der opvejer det, hvor særligt det nye moral system fungerer godt. Det gør grundlæggende, at du bliver stærkere i en given bane desto flere fjender du klarer og hvis du lykkedes med at finde alle banens flag. Det belønner spilleren for at udforske og kan ultimativt gøre en boss nemmere.

Udover en første boss som er nærmest umulig uden at bruge parry, så virker resten af spillet noget nemmere end det typiske soulslike. Har klaret en håndfuld bosset noget uden de store kvaler.

Spillet er på game pass på både pc og Xbox. Pc versionen har fået grumme hug på Steam for at køre elendigt, men jeg har ikke haft de mindste problemer.

Hvis man er til genren, så er det en anbefaling herfra. :)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
AzzkikrAzzkikrSkrevet 05/03-23 19:40 
Spillet er i bund og grund en souls klon med lidt Dynasty warriors/nioh action be siden af.

Kedeligt og uinspirerende.

Det er ringere end sekiro, og det siger noget.

Generelt en sørgelig trend i mange asiatiske spil, at de kopiere souls elementer.

Men selvfølgelig ikke anderledes end vestlige spil der kopiere på livet løs fra metervarer som GTA, fallout og diverse shooters
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig