X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Risen 2: Dark Waters


Svar
WehnerWehnerSkrevet 16/12-11 15:42 
Så er der udgivelsesdato på Risen 2. 27/4-12 kommer det til Europe. Denne gang er det et piratspil, og det glæder jeg mig rigtig meget til. Vel vidende, at det er en af de titler, der snildt kan skuffe totalt :)

Pressemeddelelse fra denne uge:

About Risen 2: Dark Waters
In Risen 2: Dark Waters, the Inquisition dispatches the hero to seek a remedy against the monstrous sea creatures that are interfering with the shipping lines, thus cutting off the islands' supplies. The pirates seem to know how to deal with these critters ... but they are hardly cooperative.

New gameplay elements add to the diversity of Risen 2; for example, players can also use firearms now. And, being pirates, adventurers can also employ special new skills called Dirty Tricks, allowing them to confuse or attack enemies in combat.

Deep Silver will release Risen 2: Dark Waters for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft, Windows PC, and PlayStation®3.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 16/12-11 16:58, rettet 16/12-11 17:16 
Synes også det lyder underholdende. Dog lidt ærgerligt, at man ikke selv kan sejle, i lys af pirat-temaet. Men forståeligt, og ikke en deal breaker :)

De har heldigvis taget udviklingen til konsol mere seriøst denne gang, så der skulle være potentiale for et godt spil.
jaesjaesSkrevet 25/04-12 01:20 
Konsolversionen er rykket til august. Måske en god ting med den lidt fesne modtagelse, pc-udgaven har fået.

http://www.eurogamer.net/articles/2012-04-23-risen-2-ps3-xbox-360-delayed-again
SumezSumezSkrevet 25/04-12 02:01 
Fesen? Fortæl?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 25/04-12 02:07 
Med 72/100 på Metacritic og uden gameplay, der rigtigt skiller sig ud, håber jeg på at konsolversionerne får lidt mere kærlighed :)
SumezSumezSkrevet 25/04-12 02:12 
Hvis der er noget grundlæggende i vejen med spillet, er det vel ikke noget de "når at rette op på"? Men jeg forstår det ikke, var 1'eren ikke rimelig anerkendt som et godt spil? Det har også "kun" fået 77 (3 point mere end 2'eren) på Metacritic, men jeg ser det som lidt af et "hvis du er til genren"-spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 25/04-12 02:30, rettet 25/04-12 02:37 
Med flade quests, mange timers "arbejde" før kampsystemet folder sig ud, underkogt vodoo-system og ikke så meget at lave udover kamp, lyder det på mig som indbegrebet af meh. Men sådan noget er jo forholdsvis subjektivt... Jeg vil sige, en ikke særlig vild karakter *kombineret* med at spillet virker lidt slattent, tænder mig af.

De kan vel altid nå at ændre et par småting, og på den måde gøre det lidt mere interessant.

EDIT: Kan se, der er forskel på karaktererne afhængigt af, hvor man kigger. Går man ind under selve spillene, så har 1'eren fået 77 og 2'eren 72 (pc-udgaverne).
WehnerWehnerSkrevet 14/08-12 19:35 
Jeg har faktisk spillet over ni timer i weekenden. Man kan sagtens pille de enkelte elementer fra hinanden og kritisere meget, men piratstemningen synes jeg, de fanger fantastisk godt.

Jaes har ret i, at der går lang tid, inden kampsystemet overhovedet begynder at blive interessant. Man er helt nybegynder og stort set uden udstyr ved spillets begyndelse. Penge mangler man hele tiden, så man bliver glad hver eneste gang, man finder en lille skat.

Andre der spiller det?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 15/08-12 08:53 
Jeg har spillet det for noget tid siden. Min klare favoritdel af spillet, er at man kan få en skill, der lader én skyde folk under samtaler. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 15/08-12 08:57, rettet 15/08-12 08:58 
Heh, det har jeg hørt om før, hvad var det for et spil der havde den samme skill førhen? Det må næsten have været et af Fallout-spillene, eller?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 15/08-12 16:01 
Muligvis - eller Arcanum, som jo stort set var samme bunke folk.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 16/04-13 22:05 
Har lige fundet det frem igen, fordi jeg gerne vil være færdig med de spil, jeg er i gang med, før jeg går i gang med nye. Styringen tager igen lidt tid at komme ind i, men humoren rammer med det samme.

På besøg hos Shaganumbi-stammen bliver vores helt mødt af begrebet 'Kanadiktu'.

"What can a dick do? Shag a numbi???"

Raffineret...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 16/04-13 22:12, rettet 16/04-13 22:13 
Jeg lol'ede, men en smule out of place?
j/k
WehnerWehnerSkrevet 16/04-13 22:20 
Ikke spor - det er jo et piratspil :) "I'm selling these fine leatherjackets".
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 16/04-13 22:30 
"Gee, what an obvious sales pitch."

... Undskyld, forkert spil :(
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 17/04-13 07:53 
Jeg synes altid den slags sprogbrug virker out of place I et spil. Men er alligevel lidt glad for hovedpersonen i two world 2 der mest af alt virker som om han hellere vil være et andet sted :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 28/10-13 22:29 
Et hårdt spil, der langt hen ad vejen modarbejder spilleren, og i hvert fald ikke forsøger at trække en af sted og overinformere, som vi ser majoriteten af spil gøre det. Du kommer til at save mange gange, dø mange gange og loade mange gange - ganske som et gammeldags pc-spil. Samtidig ligger der også stor tilfredsstillelse i rent faktisk at klare det hele.

Jeg endte med at lægge små 60 timer i det. Stack of shame = stack of shame -1
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig