X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

No more Xbox LIVE for original Xbox


Svar
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 06/02-10 12:58 
Microsoft lukker for Xbox LIVE til den originale Xbox i April.

Selvom jeg godt forstår formålet, og egentlig godt kan se at det åbner for nye muligheder samt optimering, så synes jeg det er ret ærgeligt at vi ikke længere kommer til at kunne spille de spil vi nød allermest inden 360'eren blev født.
For mit vedkommende kunne det eksempelvis være PGR2 som jeg/vi spillede vildt meget, og stadig en (sjælden) gang imellem giver en hyggelig sentimental stund, blot for at erfare at vi er kommet en lang vej siden den tids spildesign, hehe.
Men det ku også sagtens være at der stadig stadig sidder en del og spiller Halo 2, måske, hvis ikke de er gået over til Halo 3. Jeg mindes bare til træffet hos Sumez, hvor vi sad kl 2-3 om natten og ventede evigheder på at finde nogen at spille med. Det er åbenbart HELT umuligt at spille Halo 3 online med mindre man punger ud (igen) og betaler for alle de nyeste baner.
[Off topic: På lige dét punkt er jeg ret så skuffet over Halo 3, hvorfor er det ikke muligt at spille online med andre spillere i en map rotation som IKKE inkluderer de nyeste NON-FREE map-packs?]

Yeah well, det ender nok med at det overhovedet ikke bliver et issue for mig. Men jeg kan ikke lade være med at tænke på, at det vil det helt sikkert blive for nogen.

Xbox Press: Discontinuation of Xbox LIVE for Original Xbox Games
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig