X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Keyboard til Amiga CD32


Svar
nerosnerosSkrevet 19/10-06 09:16 
Hvilket et skal man vælge og hvad er bedst. Skal man have noget specielt for at få det til at virke, eller kan man bare tilslutte det uden problemer? Jeg kan se at der ihvartfald er forskellige udgange bag på maskinen.
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 19/10-06 12:32 
Du kan så vidt jeg ved ikke bare slutte et standard keyboard til, med mindre du har en SX-1 eller SX-32 udvidelse til maskinen. Der findes alternative løsninger, men med disse skulle du vist ikke kunne bruge keyboardet til ret meget.

Derfor, led efter en SX-1 eller SX-32, da din CD32 her kommer til at opføre sig som en Amiga 1200 med CDROM drev.

SX-1
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 19/10-06 12:38, rettet 19/10-06 12:39 
Amiga 4000-keyboards virker direkte på CD32. De fleste andre Amiga-keyboards virker også på CD32, men skal igennem adaptorer. De er ens indeni, forskellen er bare selve stikket.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
nerosnerosSkrevet 19/10-06 12:47 
Okay! Så man behøver altså ikke at bruge denne SX-1, selvom det da kunne være brugbart i længden. Vi har snakket om den før og jeg kender den godt nu. Jeg må prøve at opstøve et Amiga 4000-keyboard hvis det kan virke direkte på CD32 så. Det lyder umiddelbart som det letteste.
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 19/10-06 14:22 
Det jeg prøvede at forklare, men måske ikke fik rigtigt frem er at man, så vidt jeg har forstået, godt kan slutte et Amiga 4000 keyboard til, men bare ikke kan bruge det til noget reelt. Altså er der ikke rigtigt noget, der understøtter keyboard.
Derfor vil det næsten være nødvendigt at få sig en SX-1...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 23/10-06 12:11 
Kunne det være sådan en fætter her måske?

ebay
Bashful Neophyte
RJKRJKSkrevet 23/10-06 12:37 
Det er så vidt jeg lige kan se et A2000 keyboard. I hvert fald ikke et A4000 - de er noget kønnere.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
nerosnerosSkrevet 23/10-06 12:50 
Nåh! Okay jeg synes de er lidt svære at finde på ebay ihvertfald uden at man skal til at købe en hel maskine med også.
Bashful Neophyte
TheDukeTheDukeSkrevet 27/10-06 23:28 
De har dem hos Vesalia - http://www.vesalia.de

Jeg har handlet med dem en enkelt gang og alt var i orden.
nerosnerosSkrevet 29/10-06 10:09 
Ikke dårligt. Mange tak!
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig