X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad er det?


Svar
KillerBean2KillerBean2Skrevet 13/04-06 16:46 
Det sker med jævne mellemrum, at jeg, når jeg køber en "lykkepose", hvor sælger bare har smidt alverdens ting og sager med i pakken, som vedkommende ikke er sikker på, virkelig hører med til maskinerne, får nogle genstande med som jeg ikke har nogen anelse om, hvad er :)

Men denne gang er jeg rimelig sikker på, at dimsen er konsolrelateret, da der står "PlayStation" på den, og er derfor blevet lidt nysgerrig...

Er der nogen, som kan fortælle mig, hvad det er for en dims, og hvad den skal bruges til?:

Hvad er det?

Hvad er det?
AV Intelligent Terminal
silverstarsilverstarSkrevet 13/04-06 16:50 
Det ligner en stander til at sætte playstation spil i, afstanden mellem "lamellerne" på nederste billede passer med tykkelsen på PSX-spilcovers
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KillerBean2KillerBean2Skrevet 13/04-06 17:06 
Ja da, det er da selvfølgelig det, den skal bruges til :)

Så er det bare synd, at jeg hverken har nogen PlayStation(og nok heller aldrig skal have én) eller nogen spil til den...
AV Intelligent Terminal
King ChaosKing ChaosSkrevet 13/04-06 17:53 
Det kan være en "gave" som er fulgt med et magasin. Jeg tror jeg har haft en til N64-spil som lignede
EchoEchoSkrevet 13/04-06 23:04 
kan et ps2 spil ikke også sidde i sådan en?
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/04-06 13:38 
Nej, det er "hakkende" for brede til (jævnfør forskellen på PS1 og PS2 spilkasetter).
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig