X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nytårsuheld!


Svar
BlossomBlossomSkrevet 01/01-05 03:38 
Tja...

Så er det vel på tide at få en tråd hvor man kan berette om evt. uheld/specielle nytårsoplevelser..

Vi gik over til vores nabo lidt i tolv.
Ca. 12.15 gik vi ud for at fyre naboens raketter af (vi køber aldrig selv fyrværkeri).
Det første han fyrede af, var et batteri, som der åbenbart var noget i vejen med, for kuglerne fløj os om ørerne, og et par stykker ind i garagen.
Nå ja... Naboen fortsatte med at fyre raketter af og ca. et kvarters tid senere begyndte han pludselig at styrte febrilsk rundt og råbe: Det brænder, Det brænder.
Så løb vi hen til garagen, hvor det viste sig at bilens bagagerum havde stået åbent, og der var røget en kugle fra batteriet derind, så bilen stod i flammer.
Mændene skyndte sig at få bilen skubbet ud af garagen så ilden ikke bredte sig til huset, og samtidig ringede vi efter brandvæsnet og fik fat i nogle pulverslukkere..
Det hele endte med at vi stod og drak bajere med ca. 10-12 brandmænd...

Tjah... Det var så den nytårsaften
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
OkottaOkottaSkrevet 01/01-05 13:52 
Brandmænd der drikker i tjenesten.

Interessant koncept.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
DommergaardDommergaardSkrevet 01/01-05 14:09 
Jah, som nævnt så blev mig og en ven låst inde på et toilet fordi han tabte nøglen ned i vasken. Vi stod derinde i over en time og fik faktisk en rigtig god snak om gode gamle dage med The Legend of Zelda: Ocarina of Time, som vi begge forguder. Det var egentlig ret hyggeligt og da forældrene fik brækket døren op en times tid senere kunne vi kun grine af denne lille episode.

Det var nu skægt nok! :)
RuneSPRuneSPSkrevet 01/01-05 14:24 
Jeg fik nakket min jakke til 2000 kr, mit slips og 2 armbånd :(

men det var det hele værd :D
FourDFourDSkrevet 01/01-05 14:30, rettet 01/01-05 14:31 
Jeg fik lidt for meget champagne.
Tabte (eller noget :P) et romerlys ned i søerne ved KBH mens det stadig var tændt, så den fyrede ind mod kysten.
Og stenede standard dans på DK4.. Nørj hvor jeg hader piger og fjernbetjeninger.. :P
Overværede nogen som dumpede en bombe af en slags ned i en skraldespand 10 meter fra mig.. Havde ondt i mit bryst en time efter..

Ikk så mange uheld fra min side >_>
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
Dark HelmetDark HelmetSkrevet 01/01-05 15:11, rettet 01/01-05 15:12 
Jeg blev ret fuld og kom op og slås med min irreterende onkel. Næste år tager jeg det mere roligt og fejrer nytåret i byen. Hjemme hos de gamle er går det sku for hårdt til :)
Dark Helmet: I knew it. I'm surrounded by Assholes.. (pulls helmet down) Keep firing Assholes!!!
KTCKTCSkrevet 01/01-05 16:27 
Jeg var i nordjylland, hvor et bomberør blev placeret i en busk lige ved siden af mig. Jeg havde ikke set dette, og da den første kugle satte sig fast i grenene, følte jeg trykket fra eksplosionen, samtitig med at det begyndte at hyle for mit ene øre.
Nu håber jeg bare at min hørelse kommer helt tilbage og at idioten sætter bomberør med fri affyringsbane næste gang...

Godt nytår, forresten... :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 01/01-05 18:45 
Tror det værste jeg kom ud for var en bus, der var sprunget i luften så vi blev yderligere 20 minutter forsinket :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
seebergseebergSkrevet 01/01-05 19:10 
Mit uheld var, at jeg aldrig kom til nogen ordentlig fest :/
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/01-05 21:02 
Well, jeg kan være endnu mere lam: Vi er altid hjemme pga af dyrene, og bruger selvfølgelig 0 kroner på krudt. Vi plejer at gå udenfor ved midnat for at se folk brænde deres penge af,... men i år var det så tåget at vi ikke kunne se en eneste raket. Snyd!
HardballerHardballerSkrevet 02/01-05 03:41 
Godt nytår :)

Jeg holdte selv en lille fest, og det var da meget fun.. Folk var temmelig stive, inklusive mig selv. Dette resulterede i at jeg var sammen med en pige jeg ikke ligefrem syntes om, hehe.. Well, det er ikke første gang, og nok heller ikke sidste gang..

Var ikke ude for nogen uheld, da vi dårligt nok fyrede noget af.. Mr.Good var i øvrigt også med ;)

Jamen, endnu engang et godt nytår til jer alle, håber i har alle 10 laffer endnu.. :)
KalicolaKalicolaSkrevet 04/01-05 10:54 
Tja. en af mine kammerater kørte galt, så vores nytårs fest fuckede lidt op, Og det endte med at jeg tog til en helt anden fest inde i kbh... Som viste sig at være ret sjovt.

Så det startede rigtigt skidt, men endte rigtigt godt.
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig