X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Så begynder der at være noget ved det...


Svar
DarkenDarkenSkrevet 09/10-04 00:25 
.... når ens 9 årige nevø ligefrem vælger halo som det spil han ville spille (han fik selv lov at vælge hvilke spil, bare han checkede med sin mor først inden hun gik)

Det var godt nok fedt at sidde og spille coop med ham =D

Kan godt mærke at han nok ønsker at spille multiplayer spil igen (han er bare ikke meget for multiplayer hvis man er mod hinanden)

... tror bare det skræmmer min søster en *liiiiiille* smule at han ligner mig så meget med hensyn til spil og tv (tegnefilm og film)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
WehnerWehnerSkrevet 09/10-04 00:30 
Det her hører da hjemme i Xbox-forumet!

Rart at høre endnu en Halo-solstrålehistorie =)

Hvis jeg nu bare kunne få overtalt min kæreste til at spille det med mig i coop...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 09/10-04 01:41 
Darken>
... tror bare det skræmmer min søster en *liiiiiille* smule at han ligner mig så meget med hensyn til spil og tv (tegnefilm og film)

Hvis du vil hyle hende rigtig ud af den, så begynd at omtale ham som "my young apprentice" ;-)
jaesjaesSkrevet 09/10-04 02:00 
Eller foreslå at I holder juleaften som anime-temafest :)
PlaykidPlaykidSkrevet 09/10-04 02:01 
Darken>
(han er bare ikke meget for multiplayer hvis man er mod hinanden)

Ha, jeg ved ikke hvorfor, men jeg har også altid haft det på samme måde med min bror og jeg.
Det gælder både Duke Nukem til N64 og Halo 1 vs. 1.
Vi foretrækker somregel co-op eller spille mod bots:)
Spiller nu: Halo 3
MrCaseMrCaseSkrevet 09/10-04 08:25 
Co-op er det fedeste!

Det giver klart den bedste 'følelsesmæssige' oplevelse, hvis i forstår hvad jeg mener.
Man føler at man har opnået noget sammen at man har gjort noget sammen. I stedet for at det skal være en 'konfrontation' eller en 'konkurrence'.

Det er jeg i hvert fald 100 gange mere til.
Og jeg forstår ikke hvorfor det ikke er med i flere spil end det er.
Okay, det kommer mere og mere nu her, men sådan har det ikke altid været.

(undskyld for det 'føle-mærke-humanistiske' indlæg)
Have you considered sucking less?
flottenheimerflottenheimerSkrevet 09/10-04 08:31 
Darken>
.... når ens 9 årige nevø ligefrem vælger halo...

Det er specielt fedt fordi spillet ikke anbefales til personer under 15. Jvf. coverets forside...

:-(
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
dRxLdRxLSkrevet 09/10-04 09:11 
Coop har altid været der. Hvor mange her har ikke siddet og delt kontrolleren med én anden og så skiftedes hver gang man døde?

Coop er det bedste.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 09/10-04 10:58 
flottenheimer>
Det er specielt fedt fordi spillet ikke anbefales til personer under 15. Jvf. coverets forside...

Nej, det med at rende rundt og skyde aliens er bestemt ikke for børn. Husk det, før i lader jeres unger gøre krav på Xbox-controlleren. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkenDarkenSkrevet 09/10-04 15:30 
flottenheimer>
Darken>
.... når ens 9 årige nevø ligefrem vælger halo...

Det er specielt fedt fordi spillet ikke anbefales til personer under 15. Jvf. coverets forside...

:-(

1. Samme kan siges om film, hvor et barn slæber en forælder med i biograffen, eller sidder uden opsyn og ser det der hjemme. (harry potter anyone?)

2. Kommer meget an på ungens personlighed/udvikling, altså et temperments spørgsmål.

3. Fik godkendt af hans mor (som er ret modstander af vold i spil) først, som nok bedst kender overstående med hensyn til sin søn.

4. Jeg spillede sammen med ham, så jeg kunne se om det var noget det skulle slukkes for, hvilket jeg mener jeg er kvalificeret nok til at bedømme.

IMHO er problemet med alder og film/spil, at en del forældre eller ansvarshavende voksene, ikke sætter sig ind i hvad det omtalte handler om, og om hvordan pågældende barn reagere.

Så nej, jeg mener ikke jeg har været uansvarlig i denne situation =P
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig