X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Galleon - Underholdene!


Svar
ComradeComradeSkrevet 11/06-04 21:02 
Har netop prøvet spillet hos en ven, og det holder altså selvom grafikken er lidt efter sin tid. Dog mener jeg der ikke er noget galt med grafikken, den er ganske "charmerende".
Men selve gameplayet fænger synes jeg, og generelt virker spillet godt skruet sammen (hvad kunne man ellers forvente efter så mange års udvikling? ;) Kampene er sjove og udfordrende på en anden måde end normalt, da man ikke "styrer" hovedpersonen, som man normalt vil gøre i 3. persons spil, men bliver i Galleon styret af kameraet.

Helt sikkert et spil jeg vil have når det udkommer her !

Andre der har prøvet spillet og har samme mening eller måske mener det modsatte af mig ?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 11/06-04 21:17 
Det er da ikke udkommet i DK endnu...

well..
Nu er det jo ikke fordi at spillet har været forsinket i llaaannnggg tid at spillets personer ligner noget fra en Dreamcast.
Det er firmaet programmør der har valgt at personen skal se sådanne ud.
prøv at se baggrunden.. den grafik er jo fed nok.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
ComradeComradeSkrevet 11/06-04 21:43 
Det er altså meget lang tid siden jeg har læst om det ! ved ikke om det var i 2000 eller hvad det var, men det var i hvert fald med lignende grafik som i den færdige version.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
dRxLdRxLSkrevet 11/06-04 21:56 
Jo grillbiller det kan det sagtens være. Spillet var oprindeligt tænkt udgivet til Dreamcast, men blev udskudt og udskudt og så videre.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 12/06-04 00:37 
Jeg har også læst, at den kantede grafik er en bevidst beslutning fra udviklernes side.
Jeg er egentlig også ligeglad. Jeg skal bare eje det spil :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig