1601. |
|
Habil underholdning hæmmes af en række bugs, et idiotisk savepoint system, ringe AI, tam historie, og generel mangel på finpudsning. Et glimrende udvalg af våben er et enligt men stærkt plus. |
Nuclear Deter... |
25/12-12 |
5/10 |
1602. |
|
Dybt og unikt kampsystem trækker gameplayet op på et, for genren, højt niveau. Desværre er historie og figurer kedelige og uinteressante i en sådan grad at det er svært at gide gennemføre spillet. |
Azzkikr |
20/12-12 |
5/10 |
1603. |
|
OK spil, der dog bliver kedeligt i længeden. Kunne være fint med flere våben, og et bedre leveldesign. Banerne bliver trivielle, og det onde tema bliver blot irriterende. Spil i stedet GoW! |
- |
19/12-12 |
5/10 |
1604. |
|
Triviel button masher der ikke rigtigt udskiller sig positivt. Historien er pinlig, gameplayet er typisk for genren og uden dybde. Lyd/musik trækker op på et, for genren, middelmådigt spil. |
Azzkikr |
11/12-12 |
5/10 |
1605. |
|
Betydeligt nemmere end Xbox versionen med det nye checkpoint system og der er lidt mere besvær for at opnå optimal kontrol. Ellers er der ikke meget af væsentlighed der adskiller versionerne. |
Bede-x |
05/12-12 |
5/10 |
1606. |
|
Skuffelse, når man ved, hvad Id kan præstere. Grafikken og FPS er i top på lang afstand. Men stort set alt andet skuffer; Tam historier. Middelmådig styring. Kedelige bilsekvenser. Tvivlsom AI. |
enfen |
19/11-12 |
5/10 |
1607. |
|
To anderledes spil der fortæller nogle unikke og gode historier med få virkemidler. Som spil fungerer de dårligt og især SotC nærmer sig ofte det uspillelige.Begge er dog klart en gennemspilning værd. |
Konsolkongen |
18/11-12 |
5/10 |
1608. |
|
Unik oplevelse og en fin historie, men også det mest frusterende spil jeg nogensinde har spillet. Dårlig kontrol og kamera og jeg hader den fucking hest og den elendige AI. Super lydside! |
Konsolkongen |
18/11-12 |
5/10 |
1609. |
|
Et interessant og velproduceret spil, der desværre fungerer bedst som interaktiv anime, og ret ringe som decideret spil. Køb af DLC er desuden nødvendigt, hvis man vil have en afslutning på spillet. |
Nuclear Deter... |
13/11-12 |
5/10 |
1610. |
|
Indholdet er en anelse sparsomt, og man undres til tider over spillets opbygning. Musikken er bestemt et trækplaster hvis maner fan, men for andre er der ikke meget at hente. |
Nuclear Deter... |
27/10-12 |
5/10 |
1611. |
|
Grafikken er ucharmerende og nogen steder direkte grim. Kampsystemet og historie er clichefyldt og overfladisk. |
Nuclear Deter... |
25/09-12 |
5/10 |
1612. |
|
Et forsøg på engagere spilleren til at tænke noget mere over sagerne, hvilket i sig selv er et fint initiativ, men som spilmedie føles det hele alt for tyndt, mangelfuldt og kedeligt. |
Daihyoumaru |
19/09-12 |
5/10 |
1613. |
|
Kan sagtens underholde, men er på alle måder ringere end forgængerne. Generationsskiftet er skuffende, elementerne fra Tekken og SF malplacerede og visse figurers stemmer er irriterende. |
Goodtimes |
11/09-12 |
5/10 |
1614. |
|
Fin underholdning, flotte scenarier og et minimum af selvhøjtidelighed. Desværre har man set det meste efter kort tid, og derfor er multiplayerdelen også spillets største force. |
Hanky |
10/09-12 |
5/10 |
1615. |
|
Stive abe animationer, en død by og irriterende sidemissioner trækker kraftigt ned på oplevelsen. Den dårligt implementerede, åbenlyse balance mellem god og ond gør ikke meget for spillet. Skuffende. |
Hulle |
29/08-12 |
5/10 |
1616. |
|
Fantastisk tidsspilde, men elendigt spil. Demonstrerer hvorfor sandkassen i sig selv ikke gør et sandkassespil godt. |
KillerBean2 |
27/08-12 |
5/10 |
1617. |
|
Genren er nået meget længere end hvad Just Add Waters visioner rakte til i 2005, og Stranger's Wrath fremstår derfor gammeldags, linært og ensidigt i sit fokus på forskellig ammunition. |
Nuclear Deter... |
25/08-12 |
5/10 |
1618. |
|
Historien lægger sig ud på spektakulær vis, men går hurtigt ned i niveau. Verdenen føles ofte tom, og replikkerne er ikke særligt velskrevet og formår derfor ikke at give liv til figurerne. |
Daihyoumaru |
22/08-12 |
5/10 |
1619. |
|
Støvet vertikal 2d shmup fra Taito med et grafisk western/sci-fi tema. Desværre uden større udfordring og boss kampene er i den grad lette. Konvertering ellers i top med fuld Tate. |
Per S |
18/08-12 |
5/10 |
1620. |
|
Grundlæggende fint, men meget af banedesignet er ikke imponerende. Mørkt og svært at finde rundt, selvom det ikke har noget med spillets udfordring at gøre. Mange fejl i de danske stemmer. |
Goodtimes |
13/08-12 |
5/10 |
1621. |
|
En træg og besværlig styring kombineret med en til tider lav frame rate trækker meget fra oplevelsen, der til formatet ej heller er nogen perle grafisk. |
Nuclear Deter... |
08/08-12 |
5/10 |
1622. |
|
Udemærket platformspil. Glimrende øjeblikke, som så bliver gentaget for meget. God historie, dog elendigt kampsystem. Ringe brug af toutchscreenen. Flot præsenteret. |
- |
31/07-12 |
5/10 |
1623. |
|
Okay spil, dog mest for WH fans. Udemærket blanding af God og war + Gears of War kampsystem. Til tider flot grafik, dog kedeligt leveldesign. Trivielt i længden. |
- |
23/07-12 |
5/10 |
1624. |
|
Bedst online, men spillet er stadig sjovt, selvom man kun spiller det i mod bots. |
KroeboCop |
18/07-12 |
5/10 |
1625. |
|
Stor og uoverskueligt. Fjender respawner, hvilket er negativt. Bliver nemt trivielt og kedeligt. Super flot grafik og effekter! Er langt fra samme stil som 1eren, desværre! |
- |
04/07-12 |
5/10 |
1626. |
|
Ganske underholdende, dog ikke lige så god som efterfølgeren DC. Mangler mulighed for kalibrering af Lightgun. Kan anbefales til 2 spillere i co-op. |
- |
04/07-12 |
5/10 |
1627. |
|
Ikke på højde med de andre TR spil, men et okay spil til at fordrive tiden. Spillet er langt fra den oprindelige TR stil, hvilket er synd. Kan kun anbefales for TR fans. |
- |
03/07-12 |
5/10 |
1628. |
|
Minder om GTA bare man kun kan køre i bil. Er stadig sjovt at spille biljagterne selvom grafikken er old school 3d. |
KroeboCop |
02/07-12 |
5/10 |
1629. |
|
Lunken FPS oplevelse, som ikke slår til hvor det gerne vil. Få spændende missioner, ringe AI, samt en del bugs. Skulle havde været finpudset noget bedre. |
- |
27/06-12 |
5/10 |
1630. |
|
Udemærket spil for fans af serien. Spillet tilføjer lidt ekstra baggrund til serien. Fin præsentation. Byder på underholdende missioner, men også kedeligt "fyld". |
- |
27/06-12 |
5/10 |
1631. |
|
Middelmådigt beskriver Dark Void perfekt. Heldigvis er det en kort omgang da diverse bugs med lyden bliver lettere værre og irriterende hen af vejen. Fuldstændig ligegyldig historie. |
Prozel |
22/06-12 |
5/10 |
1632. |
|
I typisk Digital Eclipse stil er konverteringen ikke skænket megen omtanke, men den største mangel forbliver på kontrolsiden. Online coop er en kærkommen tilføjelse til originalen. |
Bede-x |
15/06-12 |
5/10 |
1633. |
|
Formår momentvis at gøre Punch-Out!! kunststykket efter, når det ikke drukner i grinding og gentagelser. Mere variation og fokus rettet mod spillet, frem for salgsmodellen, ville være at foretrække. |
Bede-x |
15/06-12 |
5/10 |
1634. |
|
Skuffende efterfølger til Mario 3. Monoton musik og en rædselsfuld grafik der tyder på at spillet nok var tiltænkt NES-udgivelse. Tager først fart mod slutningen, men der er det desværre for sent. |
Konsolkongen |
11/06-12 |
5/10 |
1635. |
|
Sær blanding af adventure og strategi spil, hvor man aldrig føler sig helt i kontrol. Fortællerstilen er nedladende med eksposition i slet skjult indpakning, selvom atmosfæren ellers er overbevisende. |
Bede-x |
04/06-12 |
5/10 |
1636. |
|
Fulgte ikke med i historien. Kontrollen i spillet er underlig og er lige noget man skal prøve at vene sig til, selvom det aldrig lykkes helt for mig, |
KroeboCop |
03/06-12 |
5/10 |
1637. |
|
Historien forplumres af endimensionelle karakterer der flyder sammen i spillets naive dialog. Kampsystemet er interessant, men udforskes ikke rigtigt til fulde, og ender med at være kedsommeligt. |
Nuclear Deter... |
27/05-12 |
5/10 |
1638. |
|
Underlagt Master Systems begrænsninger kan det ikke undgå at føles langsomt og trægt ift. automaten og (bedre) visuel hitregistrering samt knock back mangler på visse fjender. |
Bede-x |
22/05-12 |
5/10 |
1639. |
|
Så snart glæden ved de destruktive muligheder har lagt sig, sætter kedsomheden ind. Mars er et trist sted at holde sommerferie på og de golde miljøer bidrager bestemt ikke. Spil hellere Just Cause 2. |
Hulle |
18/05-12 |
5/10 |
1640. |
|
Banedesignet er lige så annonymt som mange af de platformers fra "dyr med attitude" perioden og musikken så repetitiv, at man bliver drevet til vanvid. Synd, for der er også en del gode elementer. |
Bede-x |
18/05-12 |
5/10 |
1641. |
|
Mekanikken er rigid og tidsbegrænsningen fordrer at man lærer banernes layout. Det der holder det oppe er stemningen og den tæskelækre musik. |
Bede-x |
15/05-12 |
5/10 |
1642. |
|
En tynd fortolkning af X-COM-formlen, der frustrere med alt for lidt frihed, på trods af nogle ellers velfungerende mekanikker. |
Nuclear Deter... |
14/05-12 |
5/10 |
1643. |
|
Så primitivt som det er, så formår det stadig at underholde. Bør spilles i små doser, da spillet gentager sig selv lige så ofte som musikken. |
Bede-x |
14/05-12 |
5/10 |
1644. |
|
Udviser stor forståelse for Metroid strukturen uden at tilføre den noget. Hvis det ikke var så utiltalende og atmosfæren var bedre ville det hjælpe på helhedsindtrykket. Kontrolproblemerne gør ikke. |
Bede-x |
14/05-12 |
5/10 |
1645. |
|
Som Final Fantasy spil meget skuffende, men holder en fanget med et godt kampsystem. Persongalleriet, historien, verdenen og leveldesignet er helt i skoven, ingen sidequests. Grafik og musik er i top. |
Azzkikr |
13/05-12 |
5/10 |
1646. |
|
Havde forventet mere. AI'en imponerer ikke. Grafikken benytter sig af en kedelig farvepalette, men viser eye candy her og der. Leveldesignet er på det jævne. Styringen er for upræcis. Det er set bedre |
enfen |
13/05-12 |
5/10 |
1647. |
|
Lidt af en stinker. Forfærdelig historie, trivielt gameplay afbrudt af on-rails segmenter. Alligevel er det ok hjernedød underholdning at fylde Helghast horderne med bly. |
Hulle |
13/05-12 |
5/10 |
1648. |
|
En kort oplevelse, men ganske underholdene voldsspil imens det varer. Den virsuelle del er framragende, i bedste kamara-optagelses-stil. Kan gennemføres på en eftermiddag. |
- |
06/05-12 |
5/10 |
1649. |
|
Komplet hjernedød historie sovset ind i one-liners, og en tåkrummende infantil tilgang til et alvorligt emne. Gameplayet er plaget af ubalance og tekniske problemer. Forcen er fortsat det grafiske. |
Nuclear Deter... |
06/05-12 |
5/10 |
1650. |
|
Meget simpelt og kort slå-på-tæven spil som egentlig er okay underholdende i små doser. |
Kamek |
05/05-12 |
5/10 |