301. |
|
Man forstår godt at 2'eren er så efterspurgt, for her er virkelig et uudnyttet potentiale. De første par timer er klart de bedste og mest originale - desværre virker det hele forhastet nær slutningen. |
Sumez |
2 |
7,1/10 |
302. |
|
Overraskende veludtænkt banedesign tvinger spilleren til gradvist at vænne sig til den unikke styring spillet er bygget omkring. Fortjener sin klassiker-status. |
Sumez |
2 |
7,1/10 |
303. |
|
King of Fighters '99 med flere figurer, bedre musik, et utal af strikers og en flottere præsentation. Kun baggrundende er et skridt bagud. Muligvis min favorit i serien. |
Sumez |
2 |
7,1/10 |
304. |
|
Sjov og flot klassisk action platformer, der kun lige mangler det sidste skub for at være på niveau med klassikerne i genren. F.eks. lidt flere baner eller en højere sværhedsgrad imod slutningen. |
Sumez |
2 |
7,1/10 |
305. |
|
Afsindig god efterfølger der tager serien i en lidt anden retning. Mere traditionelt, men på mange måder mere finpudset. Det er dog også meget nemmere, og man sidder ikke på kanten af stolen længere |
Sumez |
2 |
7,1/10 |
306. |
|
Et fantastisk spil. Fuldt af veludtænkte detaljer og perfekt banedesign. Det eneste, der virkelig tæller ned er at spillet er en temmelig kort fornøjelse og efterlader en sulten efter mere. |
Sumez |
2 |
7,1/10 |
307. |
|
En bizar dekonstruktion af JRPG-subgenren smidt ind i det typiske Yakuza framework, og det fungerer rigtig godt. Det nye Yokohama-område har masser af interaktive absurditeter der fastholder spilleren |
Sumez |
2 |
7,1/10 |
308. |
|
Virkelig godt platformsspil, der kun lider under et lidt trægt tempo, og en generelt lav sværhedsgrad. Spillets special-baner udviser en standard man ville ønske hele spillet var designet efter! |
Sumez |
2 |
7,1/10 |
309. |
|
Som 1'eren, men en overflod af ressourcer gør at man nærmest frit kan pløkke zombier ned som man lyster. Føles mindre presserende, men gør til gengæld godt brug af spændende setpieces |
Sumez |
10 |
7,1/10 |
310. |
|
En meget bedre formel end 2'eren. Banernes ekstra udfordringer er mere åbenlyse og sjovere, time trials giver rigtig god mening. Dog ikke helt på niveau med 1'eren, og gimmick-banerne trækker lidt ned |
Sumez |
3 |
7,1/10 |
311. |
|
God balance mellem et utal af våben og evner, hvor alting virker som om det har et formål. Udfordrende uden nogensinde at være svært, og med flere mindeværdige bosser. |
Sumez |
3 |
7,1/10 |
312. |
|
Hvis man lader sit skud nok op, kan man sparke bolden direkte gennem målmanden. Sådan burde alle fodboldspil være |
Sumez |
3 |
7,1/10 |
313. |
|
Drypfodrer dig med små opgraderinger over utroligt lang tid, på både godt og ondt. I de værste tilfælde føles det utroligt grindy, men gameplay er grundlæggende sjovt. |
Sumez |
3 |
7,1/10 |
314. |
|
Ingen tydelige forringelser i forhold til forgængeren, men alligevel er der små detaljer i leveldesignet der gør spillets ekstreme mængde backtracking til en flad og kedelig oplevelse. Relativt, altså |
Sumez |
3 |
7,1/10 |
315. |
|
Et af de få beat'em ups der fortjener reel ros. Ufatteligt smukt, og en masse grinding det meget dungeon crawler agtigt, og man bliver først sent træt af at spille de samme baner igennem igen og igen |
Sumez |
3 |
7,1/10 |
316. |
|
Ikke så velpolerede og udfordrende kampe som i 1'eren, men stadig virkelig sjovt som et supercharged sandbox-spil, måske endda i endnu større grad. Er ikke så langt, men sjovt så længe det varer. |
Sumez |
3 |
7,1/10 |
317. |
|
Intet rytmespil har præsteret bedre underholdning. Nok det mest geniale spil man kan finde, hvis man ønsker social underholdning i en spillekonsol.
Perfekt til fester. Det er dog ikke så udfordrende. |
Sumez |
3 |
7,1/10 |
318. |
|
Der er ikke mange spil, der kan måle sig med SS, når det gælder stemningsfuld præsentation. Grafikken og musikken er fantastisk, og kampene er ekstremt intense. Kun 4'eren overgår dette. |
Sumez |
3 |
7,1/10 |
319. |
|
Et enestående eksempel på hvor intuitivt et platformspil kan laves. Spillet indeholder masser af nytænkninging, god stemning og en masse potentiale, der desværre ikke er blevet udnyttet. Alt for kort. |
Sumez |
3 |
7,1/10 |
320. |
|
Føles meget simpelt, men co-op mode gør op for det. Spiller næsten ligeså godt som PCE-spillene, men lider af for mange fjender med for mange hit points. |
Sumez |
3 |
7,1/10 |
321. |
|
En solid opfølgning på Illusion of Gaia, men virker begrænset i forhold til det ambitiøse koncept. Historiefortællingen har sine øjeblikke, men mangler figurer der fænger. |
Sumez |
3 |
7,1/10 |
322. |
|
En perfektion af hvad et Tomb Raider burde være. Kreativt banedesign vender (bogstaveligt talt) ting på hovedet når du mindst venter det, og skaber en uforlinelig oplevelse af at være på eventyr |
Sumez |
3 |
7,1/10 |
323. |
|
Det er helt utroligt at et så simpelt koncept kan være så underholdende. Alle burde prøve denne perle mindst en gang. |
Sumez |
3 |
7,1/10 |
324. |
|
Nok det bedste spil i serien, på godt og ondt. Gør ikke noget særligt unikt, men har en god hyggelig stemning, og metroidvania strukturen er gennemført |
Sumez |
4 |
7,1/10 |
325. |
|
En HD--opdatering var lige hvad Rez havde brug for. Gameplayet er stadig blot baggrunden til et fremragende kunstværk! En nichetitel der alligevel rammer bredere end man skulle tro. Fantastisk musik! |
Sumez |
5 |
7,1/10 |
326. |
|
På alle måder forbedret over del 1. Giver spilleren langt større frihed til at udforske verden på egen hånd og støbe sit eget eventyr, og puzzles og dungeons er ekstra godt designet |
Sumez |
7 |
7,0/10 |
327. |
|
Hack'n'slash RPG + 3-på-stribe er en meget bedre idé end det lyder. Eneste bagdel er at man i virkeligheden blot laver det samme igen og igen, men det glemmer man hurtigt når spillet er så fængende! |
Sumez |
8 |
6,9/10 |
328. |
|
Nok stadig det bedste spil i serien. Hyggeligt retssalsdrama med en historie der bliver bedre når alle brikkerne falder på plads til sidst! |
Sumez |
6 |
6,9/10 |
329. |
|
Slægter spilmekanisk SOTN på så kraftigt at det er svært ikke at sætte pris på. Men mangler "magien" og lider kraftigt af så mange tekniske udfordringer at det føles som om det er ved at styrte sammen |
Sumez |
5 |
6,9/10 |
330. |
|
Et par ærgerlige mangler i forhold til forgængerne, og flere tåkrummende momenter i plottet - men noget af det bedste historiefortælling i mediet, og et helt fantastisk polish gør det til et must! |
Sumez |
4 |
6,8/10 |
331. |
|
En fornuftig videreudvikling af serien. Det er sjovt at spille som Bowser, og kampene er gode, men de mange minigames kan være irriterende. Klart bedre end forgængeren. |
Sumez |
4 |
6,8/10 |
332. |
|
I bund og grund et moderne FMV-spil, hvor man sjældent har mulighed for at gætte konsekvenserne af de valg man tager. I forhold til det, er Until Dawn egentlig sluppet meget fint fra det |
Sumez |
4 |
6,8/10 |
333. |
|
Flot og gennemført, veludtænkte puzzles og fantastisk stemning. I sidste ende føles det en kende uoriginalt, og flere ting kunne gøres bedre, men Limbo er et spil der SKAL prøves. |
Sumez |
10 |
6,8/10 |
334. |
|
I Evil Dead-serien, indså splatter-genren at den var dum, ensformig og fungerer bedst når den tager pis på sig selv. Nu har lyspistolspillene gjort det samme, og resultatet er pisse-underholdende. |
Sumez |
3 |
6,8/10 |
335. |
|
Som at spille System Shock 2 igen! Virkelig god sans for sammenhægnende design og lægger op til udforskning på en måde Bioshock fuldstændig missede. FPS-gameplayet halter desværre lidt bagefter. |
Sumez |
3 |
6,8/10 |
336. |
|
Langt om længe et godt og solidt Sonic-spil. Sammenblandingen af klassisk og moderne gameplay føles som nytænkning, og ikke bare et forsøg på at efterligne gamle succeser. Desværre en smule kort. |
Sumez |
8 |
6,8/10 |
337. |
|
Det tager lang tid før mekanikkerne klikker, men når først de sætter sig fast, er fornemmelsen af at løse de absurd krævende puzzles virkelig som intet andet. Savner dog en bedre pacing. |
Sumez |
2 |
6,7/10 |
338. |
|
Medrivende eventyr med sjove påfund og en del "vægt" til det. Åbent nok design til at det føles tilfredsstillende at finde opgraderinger, der også sjældent blot er en "nøgle" der åbner nye områder |
Sumez |
2 |
6,7/10 |
339. |
|
Mere af det samme, men uden encounters på kortet, det gør at spillet føles tomt. Som etteren et godt spil, men alt for kort. |
Sumez |
2 |
6,7/10 |
340. |
|
Interessant koncept. Bliver lidt hurtigt traditionelt, men er underholdende hele vejen. Historien er spændende, men igen en tand klichéfyldt og kører lidt af sporet. |
Sumez |
2 |
6,7/10 |
341. |
|
Overraskende gennemført spil. Desværre er andelen af reel platform-gameplay relativt lille, og spillet stopper ligesom man føler det er kommet i gang. Når det er godt er det dog rigtig godt |
Sumez |
2 |
6,7/10 |
342. |
|
Jeg er ikke meget for det nye striker-system, men kampsystemet er godt som altid, og de nye figurer er for det meste fede at spille som. |
Sumez |
2 |
6,7/10 |
343. |
|
Et af de bedste spil i den gamle Megaman serie, selvom det er ekstremt let. Det eneste spil i serien, hvor jeg faktisk gjorde brug af nogle subweapons. 32bit 2D-grafik er desuden altid lækkert! |
Sumez |
2 |
6,7/10 |
344. |
|
Fantastisk koncept, men Capcom har lavet nogle ærgerlige brølere i processen. Jeg ville ønske spillets verden var meget større og dybere. Selve gameplayet er Mega Man, når det er (næst)bedst. |
Sumez |
2 |
6,7/10 |
345. |
|
På baggrund af GB'ens begrænsninger går Metroid 2 på kompromis med selve udforskningskonceptet, men en gennemtænkt struktur gør at det aldrig føles som et kompromis, og spillet er hele tiden spændende |
Sumez |
2 |
6,7/10 |
346. |
|
Fantastisk smidigt, og meget mere velspillende end et 8-bit beat'em up har ret til at være. Det eneste minus er en relativt lav sværhedsgrad som følge af de lave antal fjender på skærmen. |
Sumez |
2 |
6,7/10 |
347. |
|
Lider af det klassiske problem hvor resten af spillet bliver alt for nemt nemt så snart man har block pass og remote trigger. Der er lidt at gå efter ift. score-systemet men det er ikke specielt sjovt |
Sumez |
2 |
6,7/10 |
348. |
|
Et af de allerbedste spil i Bubble Bobble serien, PCE-udgaven er langt den bedste, og er meget tilgængeligt som hjemmeudgivelse trods det arcadeagtige gameplay. Det kan faktisk gennemføres. :) |
Sumez |
2 |
6,7/10 |
349. |
|
Når man sætter sig for at planlægge sin rute gennem kortet på den måde der kommer længst med færrest resourcer før man næste gang kan gemme spillet, er følelsen som ingen andre spil. |
Sumez |
2 |
6,7/10 |
350. |
|
Kort-dueller destilleret til de vigtigste grundelementer med tilfredsstillende dybde. Deckbuilder konceptet parres perfekt med roguelike-formlen, det er svært at stoppe sig selv fra lige ét spil til |
Sumez |
2 |
6,7/10 |