Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.
Search
10'682 topic(s).
|
|||||||
# | Title | Comment | Profile | Date | Rating | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1051. |
|
Klassisk action-platformer i Castlevania-ånd. Har sans for hvad der skaber solidt gameplay, men har frustrationselementer og ubalancerede tilfældigheder i f.eks. bosskampe. |
Sumez | 12/06-17 | 7/10 | ||
1052. |
|
Velgjorte actionkampe og flot, stemningsfuld produktion. Lider desværre under mange gentagelser og forvirende labyrinter. |
Sumez | 04/06-17 | 5/10 | ||
1053. |
|
Overraskende sjovt platformspil af den helt traditionelle skole, med alle klichéerne. Styringen tager lidt tilvænning, men er faktisk god. Desværre lidt kort og nemt spil. |
Sumez | 04/06-17 | 6/10 | ||
1054. |
|
Sjove idéer med udforskning og forskellige dyr man kan ride på, men føles frustrerende, og mange af spillets fjender er utroligt dårligt designet, trods spillets flotte Capcom-polish |
Sumez | 28/05-17 | 4/10 | ||
1055. |
|
Rigtig godt spil med masser af indhold og variation i banerne. Man kan mærke at det her var forgængeren til Gunstar Heroes. Bliver holdt tilbage af besværlig styring og dårligt balanceret sværhedsgrad |
Sumez | 28/05-17 | 6/10 | ||
1056. |
|
Lave ambitioner placerer det lige under Ninja Gaiden, men når spillet er på det højeste rammer det samme velgjorte spildesign som man forbinder med spil som Contra og netop NG. Ekstremt undervurderet! |
Sumez | 22/05-17 | 7/10 | ||
1057. |
|
Overraskende helstøbt og virkelig velgjort spil der bliver ved med at emme af kreativitet fra start til slut. Ikke så meget genspilningsværdi, men værd at hive frem fra tid til anden. |
Sumez | 14/05-17 | 7/10 | ||
1058. |
|
Et af de bedre platformsspil til NES, især i forhold til at det aldrig kom udenfor Japan. Interessante spilmekanikker og kreativt design. Tilpas udfordrende, dog uden at være særlig svært. |
Sumez | 14/05-17 | 7/10 | ||
1059. |
|
Et solidt actionspil der føles som et Ghostbusters-spil bør. Udfordringen er meget solid uden at være specielt uoverkommelig. Lidt simpelt spil alt i alt, men sjovt så længe det varer. |
Sumez | 14/05-17 | 6/10 | ||
1060. |
|
Ufatteligt kreativt design og vanvittig dybde i gameplayet. Svært at lære, endnu sværere at mestre, men 100% underholdende. Et af de bedste spil på NES |
Sumez | 14/05-17 | 9/10 | ||
1061. |
|
Et af de mere unikke spil på NES, og nok det eneste af sin type. Solidt actionspil med en tyngdekrafts-gimmick der gør det til lige dele puzzle-spil med mange kreative idéer |
Sumez | 16/04-17 | 7/10 | ||
1062. |
|
En sjov idé, men holdes tilbage af småkedeligt level design, og ingen rigtig udfordring eller forløsning. Et hyggeligt bekendtskab, og mest interessant pga. de tossede figurer. |
Sumez | 10/04-17 | 6/10 | ||
1063. |
|
Et tidligt "metroidvania", underholdende og charmerende i bedste SunSoft-stil. Lidt kort og begrænset i sit omfang, men et must-play på maskinen. |
Sumez | 02/04-17 | 6/10 | ||
1064. |
|
Meget tiltrænkt genopfindelse af serien, og en milepæl indenfor openworld-konceptet. Havde ikke behøvet at være et Zelda-spil, men er et eventyr alle bør opleve, uanset forudindtagelser. |
Sumez | 27/03-17 | 9/10 | ||
1065. |
|
Hvis 10/10 virkelig repræsenterer et "perfekt" spil, så kan intet spil ramme betegnelsen bedre end den mest velpolerede implementering af Tetris der nogensinde vil blive lavet. |
Sumez | 17/03-17 | 10/10 | ||
1066. |
|
Føles redundant i forhold til Limbo, og trækker lidt mere i langdrag. Her er flere gode puzzles, men de er altid meget ligetil, og det bliver aldrig rigtig tilfredsstillende. Meget fin stemning. |
Sumez | 06/02-17 | 6/10 | ||
1067. |
|
Fantastisk simulering af et levende væsen der gør det hele oplevelsen værd. Har dog ikke voldsomt meget at byde på udover det umiddelbare. |
Sumez | 27/12-16 | 7/10 | ||
1068. |
|
Fantastisk præsentation og hårdkogt stil. Gameplaymæssigt en smule simpelt uden den store holdbarhed, men altid fornøjeligt at spille igennem |
Sumez | 28/11-16 | 6/10 | ||
1069. |
|
Point for at de har fjernet hit points og item collection delen, og givet spillet en mere arcade-agtig struktur. Desværre er Kai-udgaven stadig baseret på unfair og kedeligt leveldesign. |
Sumez | 22/11-16 | 5/10 | ||
1070. |
|
Trods en indledningsvis hård indlæringskurve, er spillet ikke nær så svært som man skulle tro, men genskaber spilglæden fra de to første NES-spil i serien med overraskende perfektion |
Sumez | 29/09-16 | 8/10 | ||
1071. |
|
Kreativt level design med mange nye idéer hele tiden, desværre er spillet også presset af mange elendige designvalg og horribel styring. Kunne have været meget bedre. |
Sumez | 12/09-16 | 4/10 | ||
1072. |
|
Føles som et dovent forsøg på at binde en knude på forgængernes løse ender, uden interesse i hvor det skal føre hen. Kunne forsvares hvis de små fortællinger undervejs havde været interessante. |
Sumez | 25/08-16 | 4/10 | ||
1073. |
|
Interessant koncept. Bliver lidt hurtigt traditionelt, men er underholdende hele vejen. Historien er spændende, men igen en tand klichéfyldt og kører lidt af sporet. |
Sumez | 04/07-16 | 6/10 | ||
1074. |
|
En sjov idé, med overraskende stort potentiale. Til tider udnyttes det, men oftest er puzzle-delen triviel, mens platform-delen er et studie i elendigt spildesign |
Sumez | 23/06-16 | 4/10 | ||
1075. |
|
Effekten af japanere der forsøger at efterligne stilen og tonen fra klassisk fransk animation er både hyggelig og charmerende. Enkelte rigtig gode puzzles, og generelt et godt "tidsfordrivs-spil". |
Sumez | 18/05-16 | 6/10 | ||
1076. |
|
En smule bedre end SMS-spillet, men begge er værd at spille. Stadig lidt for kort og for nemt, men oser af flot Disney-charme, og er en fornøjelse at spille, selvom Mickey er enormt træg at styre |
Sumez | 09/05-16 | 6/10 | ||
1077. |
|
En velkommen udfordring i forhold til Mickey-spillene, men desværre tit af de helt forkerte årsager. Styringen er kluntet og især for et '91-spil er standarden lav. Tydeligvis presset for hurtigt ud. |
Sumez | 09/05-16 | 4/10 | ||
1078. |
|
På mange områder en forbedring af Castle of Illusion, og et fuldt ud fornøjeligt spil. Desværre stadig meget kort og nemt, og ligesom forgængeren, er potentialet slet ikke fuldt udnyttet. |
Sumez | 09/05-16 | 6/10 | ||
1079. |
|
Underlig puzzle-platformer i umanerligt langsomt tempo. Man holdes i hånden, men alligevel kan nogen puzzles være ugennemskuelige pga. dårligt design, og touch-styringen er dum og unødvendig |
Sumez | 03/05-16 | 5/10 | ||
1080. |
|
Et rigtig godt comeback efter den lidt lunkne 2'er. Leveldesign og bosskampe i topklasse. En anelse lettere end førhen, og den ubehagelige tykke stemning når aldrig at lægge sig helt omkring dig |
Sumez | 03/05-16 | 8/10 | ||
1081. |
|
En fin pendant til Capcoms Ducktales, med meget lignende gameplay og koncept. En anelse for nemt og kort, dog uden at være ren barneleg. Kreativt level design trækker op, kluntet styring trækker ned |
Sumez | 30/03-16 | 6/10 | ||
1082. |
|
En tiltrængt opdatering, der bryder de smalle rammer og åbner for udforskning. Desværre viser et længerevarende besøg at spillet forfalder til alle de værste klichéer for idéforladte open world-spil |
Sumez | 29/03-16 | 6/10 | ||
1083. |
|
En ny målestok for hvordan en open world-formel skal håndteres for at undgå trivielle gentagelsesbaserede quests. Til gengæld tager seriens egne styrker skade af en ensformig og alt for stor verden. |
Sumez | 29/03-16 | 8/10 | ||
1084. |
|
Virkelig vegjort eksempel på et klassisk Metroidvania, men også helt uden noget der hæver det fra masserne. Masser af uudnyttet potentiale! |
Sumez | 30/01-16 | 6/10 | ||
1085. |
|
Virkelig gennemført, charmerende og morsomt spil med originale og kreative gameplay-tiltag. Plottet er meget klassisk, men de enkelte elementer får dit liv til at føles en anelse rigere |
Sumez | 18/01-16 | 8/10 | ||
1086. |
|
Superflot spil, og co-op tilføjer meget. Men alt i alt føles det som en forhastet efterfølger, og en del mere tilgivende end sine forgængere. |
Sumez | 23/11-15 | 6/10 | ||
1087. |
|
God og kreativ platformer. Styringen er ikke på NES-Capcom niveau, men alt i alt lever spillet op til standarden for deres Disney spil |
Sumez | 23/11-15 | 6/10 | ||
1088. |
|
Et solidt spil, men ikke særlig bemærkelsesværdigt. Disney-spil må have været rutine-arbejde for Capcom på dette tidspunkt, og Virgin's MegaDrive-spil fremstår langt mere kreativt til sammenligning |
Sumez | 15/11-15 | 6/10 | ||
1089. |
|
Et offer for Capcoms masseproduktionmaskine med genialt gemeplay og gode baner, men føles som om halvdelen er skåret væk. Flere baner og hemmeligheder ville have gjort spillet til et mesterværk |
Sumez | 08/11-15 | 6/10 | ||
1090. |
|
Mario Kart om igen, men produktionsniveauet når hidtil uanede højder! Sansen for detaljer og de smukke baner lægger et perfekt finish på serien, der næppe kan gøres bedre uden drastisk nytænkning! |
Sumez | 02/11-15 | 7/10 | ||
1091. |
|
Kvaliteten svinger mellem fantastiske fartprægede baner med konstant flow til langsomme puzzleprægede baner der ikke helt følger spillets ånd, men generelt et flot og tilpas uselvhøjtideligt comeback! |
Sumez | 29/10-15 | 6/10 | ||
1092. |
|
Kunne være sjovt i teorien, men oplevelsen ødelægges konstant af elendige designvalg, umulig styring, fejl, og kameraproblemer, virker som om det slet ikke er testet. Sonic fortjener langt bedre! |
Sumez | 29/10-15 | 3/10 | ||
1093. |
|
Fantastisk imponerende historie. Lige så fjollet og stereotypisk som den er, er den tilsvarende dybsindig, modig og til tider grotesk. Den "ægte" slutning bringer minimum én tåre til øjet. |
Sumez | 28/08-15 | 8/10 | ||
1094. |
|
Kan fremstå mangelfuldt i forhold til samtidens store RPG-mesterværker, men har en unik charme, mindeværdige scener og virkelig velgjort og varieret leveldesign. |
Sumez | 03/08-15 | 7/10 | ||
1095. |
|
Et par ærgerlige mangler i forhold til forgængerne, og flere tåkrummende momenter i plottet - men noget af det bedste historiefortælling i mediet, og et helt fantastisk polish gør det til et must! |
Sumez | 22/07-15 | 7/10 | ||
1096. |
|
Føles ikke så finpudset om forgængerne, men bringer til gengæld en ny vinkel til kampsystemet. Kunne bruge mere kreative bosser og varierede områder, men er stadig fantastisk godt! |
Sumez | 08/07-15 | 8/10 | ||
1097. |
|
Meget råt i kanterne, men et virkelig frisk pust i massen af sjæleløse moderne WRPGs. Der er mange kreative potentielle løsninger til alle udfordringer, og kampsystemet er et af de bedste turbaserede! |
Sumez | 10/06-15 | 7/10 | ||
1098. |
|
Afsindig god efterfølger der tager serien i en lidt anden retning. Mere traditionelt, men på mange måder mere finpudset. Det er dog også meget nemmere, og man sidder ikke på kanten af stolen længere |
Sumez | 14/04-15 | 7/10 | ||
1099. |
|
En overraskende velgjort hyldest til klassiske spil og godt gameplay. Udfordringen er høj uden at være uoverkommelig, og gør selv backtracking sjovt, da man hele tiden bliver bedre. Smager efter mere! |
Sumez | 10/04-15 | 7/10 | ||
1100. |
|
Med Castlevania som forbillede, er hvert skridt en ny udfordring der skal mestres og huskes, her foregår alt bare mange gange hurtigere. Uhyggeligt velgjort og næsten fejlfrit spil. |
Sumez | 07/04-15 | 8/10 |