X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Farvel Silicon Knights


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/04-04 10:55 
Hvad har Nintendo gang i?! Nu bliver jeg sgu snart pissed...

Nå glæder mig til at spille Too Human på min Xbox.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/04-04 11:34 
Hvad snakker du om?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/04-04 11:42, rettet 14/04-04 11:43 
Det her:

Nyhed fra IGN
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
The BruceThe BruceSkrevet 14/04-04 12:29, rettet 14/04-04 12:30 
Hvem siger det er Nintendo, der har været "the driving force" i denne beslutning! Hvis "Silicon Knights som helhed" ikke længere vil fortsætte samarbejdet med Nintendo, så er der vel ikke megen grund til at fortsætte...! Desuden så har de sagt, at der stadigvæk vil være mulighed for et spil i samarbejde med Nintendo... f.EKS. Too Human...! Am I wrong?!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/04-04 12:42 
Jeg er ikke uenig. Men det her er på INGEN måde godt for Nintendo.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
FanboyFanboySkrevet 14/04-04 13:04 
Jeg er enig med at det ikke ligefrem er godt for Nintendo, men jeg er stadig ikke saa begestret endnu, over hvad SK har leveret paa GC.

Eternal Darkness var godt, men blev alt for kedeligt i laengden, og grafikken var ikke specielt flot.

MGS:TTS var ogsaa godt, men IMO lidt for hypet, og de kunne ogsaa godt have gjort mere ved grafikken.

Saa lad os da haabe at Nintendo har en erstatning i kikkerten!
RJKRJKSkrevet 14/04-04 13:18 
Jeg mener heller ikke Silicon Knights har overbevist, men de leverede trods alt titler, der ramte ned i nogle af GameCubes spilmæssige "huller".
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/04-04 14:36 
Det er ikke tabet af Silicon Knights, men mere tabet af endnu en udvikler.

Det sender ikke ligefrem et godt signal til omverdenen.

Og lad nu være med at fortælle mig, at Nintendo er ved at lade op til en ultra omega Alpha tron, der vil ryste gaming folket. Nintendo var konger engang, nu er de ikke mere end en flok utrolig talentfulde spildesignere der nægter at følge med tiden.

De har ikke en be all end all announcement i ærmet.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
JoachimMAJoachimMASkrevet 14/04-04 16:56 
Det er da ærgeligt rent økonomisk for Nintendo, men hvis Silicon Knights stadig udvikler spil til gamecuben, er jeg personligt ligeglad. Det rører mig ikke så meget om at de nu også udvikler til ps2 og xbox.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig