X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

nyt fedt gc bundle


Reply
flottenheimerflottenheimerSkrevet 04/04-03 23:27 
everything comes to those who wait.

den skal jeg vist ha':


Legend of Zelda: Limited edition pak
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
quadquadSkrevet 04/04-03 23:32 
Men hvor kan man bestille det? :D
SøgAArdSøgAArdSkrevet 05/04-03 01:07 
Sidder og overvejer om jeg skal sælge min lilla cube, for at købe denne lækre sag! Men i sidste ende vil jeg jo bare tabe en masse penge på det?!
Home is where the hardware is..
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/04-03 13:51 
Jeg overvejer at ta' den hjem til salg, men har endnu ikke tænkte færdigt :)
quadquadSkrevet 05/04-03 13:54 
GØR DET!!
tastasSkrevet 05/04-03 14:53, rettet 05/04-03 14:54 
En der ved, om rabat kuponen som følger med, ved køb af en GBA SP, bruges i forbindelse med køb af sådan en Zelda pakke, og hvordan man fixer det ved Online Shopping i DK shop'sne? :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 05/04-03 15:29 
Ja hvor kan man købe den bundle i DK og hvad kommer den til at koste?
Home is where the hardware is..
kimmerkimmerSkrevet 05/04-03 18:28 
Hmmm... det er da bare en platimun GC med Zelda... ikke nnoget vildt...
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
MajorPMajorPSkrevet 05/04-03 18:35, rettet 05/04-03 18:35 
Synes præcis det samme... Ingen grund til at sælge sin GC og tabe en masse penge bare for at få den i en anden farve? Men selvfølgelig er det en smagssag...
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
majjohamajjohaSkrevet 05/04-03 18:44 
Jeg havde hele tiden tænkt på at købe en sølv farvet dengang den udkom men jeg vidste ikke at den kun kom i sort og lilla så det...
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/04-03 20:12 
tas >
En der ved, om rabat kuponen som følger med, ved køb af en GBA SP, bruges i forbindelse med køb af sådan en Zelda pakke, og hvordan man fixer det ved Online Shopping i DK shop'sne? :)


Det sgu et par rigtige gode spørgsmål. Som jeg da lige vil prøve at finde ud af ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/04-03 20:38, rettet 05/04-03 20:39 
Og svaret kommer her (direkte fra Bergsalas danske weekend vagt :) ):

1) kan man bruge den rabat-kupon der følger med SP'en til at købe Zelda-bundle: "JA"


2) Og hvordan bruger man kuponen i Online butikker: "Kunden må sende den ind til Jer. kunden må selv udfylde den med serienummer fra GBA SP og I må udfylde den med Serienummer fra Gamebuben"
tastasSkrevet 05/04-03 21:02 
Super - jeg siger tak for den gode service.
:)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Login for at besvare
Username
Password
Remember me