X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Farvel Resi Online


Svar
OkottaOkottaSkrevet 26/03-04 15:07 
Så blev det bekræftet.

Et citat fra artiklen :

"There are far more technical difficulties bringing an online game to PAL territories than Japan and the US, the most obvious of which are language and service provider issues in each territory. Capcom is working hard to overcome these difficulties. Right now a number of engineers from Japan are in Europe talking to various ISPs, and we hope that it will only be a number of months before we have an online PS2 game up and running."

Mon ikke bare Capcom og - i særdeleshed - Sony, sku' ta' og få fingerne ud, og så finde ud af, hvordan det egentligt er man kører en online gaming tjeneste - undskyldninger er der efterhånden nok af. Er det monstro ikke en *smule* sent, at Capcom pludseligt finder ud af, at ISP'ere kan være et problem (hvis det overhovedet passer) - hvorfor bliver sådan noget ikke undersøgt lang tid i forevejen? De har altid vist at spillet skulle være online, så hvorfor kan det komme som en overraskelse for dem?

"Jamen det er så svært" - ja boo hoo; Microsoft kan, men Sony kan ikke - er det det I siger? Ja det var det vist.

Jeg har lige sparet ca. 2000,- på at droppe at købe PS2, så noget godt kom der da ud af det.

Booo Capcom og Sony
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/03-04 17:48 
Jeg er faktisk enig (på en mere neddæmpet måde, selvfølgelig :) Det er meget skuffende at "bolden tabes" på PS2 gang på gang, når det gælder online i Europa. Jeg kan ikke mindes et eneste Xbox Live spil som ikke er kommet hertil i "hel tilstand".
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig