X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo Evolution


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/03-04 17:51 
Hmm... Gametrailers har genudgivet en slags dokumentar om Halo! Det er ikke ligefremt seriøst, men det er 13 minutter langt, og man ser rigtig meget, som der ikke kom med! Faktisk fra dengang det var et RTS(97), og til det slutter 2000 Versionen!

Det er egentlig vildt at det blev som det blev selvom det gik igennem de enorme ændringer!


Se den...:)

-Val

Linky....
Well crucify the insincere tonight...
PlaykidPlaykidSkrevet 12/03-04 18:21, rettet 12/03-04 18:22 
Den er fed, så den i onsdags:)
Og har lagret den på min Xbox, som afspiller den bedre end min pc kan;)
Spiller nu: Halo 3
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/03-04 18:44 
Er der kun mig og PS2 playkid, som støtter det kære Halo???:(

Anyone??...

Men ja den er cool! Alle de våben... Det der køretøj bloodwake agtige ting... Det er sindssygt at de havde den slags psychic engine, allerede dengang!

Og alle de våben og køretøjer! Speargun, chainsaw, rocket launcher x3, flamethrower, covenant sniper og den der underlige dims og de utallige machineguns!

Mon Halo ville have været et bedre spil dengang på PC, eller om det var for det bedste at det blev Xbox?

-Val
Well crucify the insincere tonight...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 12/03-04 19:04 
Valkyrie>
Er der kun mig og PS2 playkid, som støtter det kære Halo???:(

Nej da...Jeg er da dk's største fan ;) ...Foresten valkyrie, siden du så godt kan lide halo...Må jeg tilføje dig til min msn, da du sikkert vil kunne beta teste eller bidrage med noget til "projekt halosite.dk"?
soon the world will be one big computer
PlaykidPlaykidSkrevet 12/03-04 19:08 
Godt spørgsmål, selvom Halo dengang var i TPS og dårligere grafisk, så ser det alligevel ud til at spillet indeholder en del charme.
F.eks. kan jeg godt lide det dystre ørkenlandskab, det ser virkeligt fedt ud! Ville meget gerne prøve spillet, hvis det var muligt.
Spiller nu: Halo 3
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 12/03-04 19:51 
Det er da et meget hyggeligt klip, selvom de ikke er så seriøse :)
I win, you loose
PlaykidPlaykidSkrevet 12/03-04 22:54 
Det var åbenbart Martys' skyld at Halo ikke holdt TPS stilen;)
Spiller nu: Halo 3
JmogJmogSkrevet 12/03-04 23:53 
Meget underholdende video. Kunne ikke lade være med at grine hver gang de medvirkende blev grebet af stemningen og begyndte at nynne musikken.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig