X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Pro Evolution


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 12/03-04 13:39 
Så blev det endelig officielt. Pro Evo er på vej til Xbox. Live support er endnu ikke bekræftet, men man kan da håbe.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=54865
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
72 emne(r).
« < 1 2

Svar
RJKRJKSkrevet 04/09-04 18:52 
Fizban>
hmmm, så skal man jo ud og have endnu en xbox og live kun for dette spil :D

Crap, ja. Jeg tænkte, at jeg bare skulle have Live...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
FizbanFizbanSkrevet 04/09-04 18:55 
RJK>
Crap, ja. Jeg tænkte, at jeg bare skulle have Live...

Hvis det bare var så nemt, var det jo nemt klaret :D
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
APHAPHSkrevet 04/09-04 19:27, rettet 04/09-04 19:28 
jaes>
En uge er iøvrigt lige i underkanten IMO.

Det kan godt være at sæsonstarten bliver udskudt, hvis der ikke er nok deltagere. Men selvom en sæson er startet, så kan man godt tilmelde sig, da man så bare bliver placeret i kvalifikationsrækken.

Jeg synes iøvrigt at tilslutninger har været overræskende god. Der er allerede 8 personer der ønsker at deltage.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
HeroldHeroldSkrevet 04/09-04 19:48 
Paasch>
Nu hvor PES4 indeholder over 130 hold, skulle der hvis være rig mulighed for at alle kan vælge et godt hold, så ingen kommer til at føle sig snydt.

Hehe, ja. Og omvendt burde alle kunne få et ordentligt hold ved lodtrækning, og ingen burde føle sig snydt :)

Vi plejer kun at spille med et begrænset udvalg af hold, så lodtrækning har været et nødvendigt onde. Anyway, det var bare et forslag.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
AnastacioAnastacioSkrevet 04/09-04 21:23 
Lodtrækning er fair.

Men synes ikke det er fair for spillere der allerede har valgt hold skal i lodtrækning.

Glæder mig til turneringen.
Winners make it happen, Losers let it happen!
APHAPHSkrevet 04/09-04 21:38 
Det er i hvert fald for sent at lave om på det nu. :)

Men jeg havde faktisk i tankerne at lave en Euro 2004 turnering, hvor holdene skulle tildels ved hjælp af lodtrækning.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 04/09-04 22:09 
Euro 2004 er da ikke online? :)
APHAPHSkrevet 04/09-04 22:15 
Ok nu var det ikke lige fifa spillet jeg mente.

Det jeg mente var at jeg havde tænkt på at lave en PES turnering med de 16 landshold der var med til EM. :)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
AnastacioAnastacioSkrevet 04/09-04 23:00 
Ikke flere interesserede?

Der er da stadig store hold tilbage:

Deportivo
Chelsea (Englands nummer 2)
Valencia (Spaniens nummer 1)
Monaco (Champions League finalister 2003/2004)
Liverpool (som netop er startet på deres revolution)
AS Roma (blandt top 3 i Italien)
Real Sociedad (gode nok)
Bayern Munchen
Bayer Leverkusen
Schalke 04

Og der er flere gode klubhold tilbage :)
Winners make it happen, Losers let it happen!
APHAPHSkrevet 05/09-04 10:49 
AndersP--> Der skal nok være en del PES spillere på denne side der er interesseret i at deltage sådan en liga, jeg tror bare ikke at alle har gjort op med sig selv, om de vil konvertere til Xbox platformen. Nu er det heller ikke officielt bekræftet at ps2 versionen ikke bliver online. (selvom intet tyder på det);)

Chrono>
Opsætningen kan da vel alligevel ændres som i PS2-udgaven.

Xbox-attitude har taget nogle billeder af xbox versionen ved "Gamestars Live", hvor spillet fortiden bliver fremvist. Ud fra de billeder kan man se, at styringen kan konfigureres på samme måde som i PS2 versionen.

Xbox-attitude
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
ViolatorViolatorSkrevet 05/09-04 12:46 
Anders P > Du må ikke kalde Schalke et storhold :D
PoulPoulSkrevet 05/09-04 13:57 
Indholdet af online-delen i XBox versionen er vel heller ikke officielt bekræftet af Konami endnu?? Er klar over at det næsten er sikker, pågrund af de screenshots vi har set fra showet, men online-delen kan vel egentlig nå at blive sorteret fra endnu, da udgaven på showet er en 70% færdig udgave. Udviklingsteamet har jo tidligere fravalgt Online til PS2, pågrund af de mente det ikke kunne køre ordentlig.


Paasch>
AndersP--> Der skal nok være en del PES spillere på denne side der er interesseret i at deltage sådan en liga, jeg tror bare ikke at alle har gjort op med sig selv, om de vil konvertere til Xbox platformen. Nu er det heller ikke officielt bekræftet at ps2 versionen ikke bliver online. (selvom intet tyder på det);)

APHAPHSkrevet 05/09-04 15:31, rettet 05/09-04 15:53 
Nej online delen er ikke officielt bekræftet, så i teorien kan de godt nå at fjerne Live delen inden spillet udgives. Men det er nok mere end tvivlsomt, at det bliver tilfældet. :)
Konami vil da formenligt heller ikke inkluderet en Live del i den build de fremviser, hvis det ikke er 100% sikkert at spillet bliver online. (Folk fra Konami skulle iøvrigt efter sigende have bekræftet Live delen.)

Så vidt jeg husker, blev der udtalt at grunden til at PES3 ikke blev online, var pga den ringe kvalitet af ps2ens online service, og ikke fordi de ikke kunne få spillets netkode til at virke ordenligt.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 05/09-04 19:02 
Jeg tvivler da også kraftigt på at Live delen bliver fjernet igen, men det undrer mig bare at Konami endnu ikke officielt har annonceret dette glimrende tiltag. Det er mig lidt uforståeligt...
APHAPHSkrevet 05/09-04 19:17, rettet 05/09-04 19:20 
Konami har vel sine grunde, men et gæt kunne være, at det ikke er 100% afklaret om pc versionen skal være online eller ej, og før det er faldet på plads, så venter konami med at annoncere deres online planer? Måske grunden til at PC versionen som den eneste ikke blev fremvist på "Gamestars Live"?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 05/09-04 22:27 
Xboxworld.nl har optaget en film der viser hvad LIVE delen indeholder.

Xboxworld.nl
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 05/09-04 23:56 
Det ser virkelig nice ud! Tror stadig at jeg får svært ved at skulle gå fra DL2 til XBox controlleren i dette spil, meeeeen XBL er nok et så stort plus at jeg skifter platform, medmindre de selvfølgelig lige pludselig annoncerer online-muligheder til PS2.
APHAPHSkrevet 06/09-04 08:58 
Angående controlleren er det selvfølgelig en vanesag, men da det er yderst sjælden, at jeg bruger min ps2, bliver det formenligt ikke et problem for mig at konvertere til xbox.
Jeg prøvede iøvrigt at downloade PES3 PC demoen og koble min xbox controller(gammel model) til, og umilbart virker styringen god, det var kun den sorte og hvide knap, som jeg synes er lidt malplaceret, men det er vel noget man kan vende sig til.

Poul har du iøvrigt ikke en US xbox? Det vil nok betyde at du ikke kan spille online mod folk fra europa, da det formenligt ikke er samme version, der bliver udgivet i US som i EU.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 06/09-04 09:16 
Jo, jeg har en US Box, men hvis jeg vælger XBox versionen, så investerer jeg i en ny PAL-box, da US-udgaven først er sat til starten af 2005 og det kan jeg da slet ikke vente på....:) Det er endda lige før min PS2 kan betale den nye XBox, da PES nærmest er det eneste jeg spiller på min PS2.
D.B.M.D.B.M.Skrevet 07/09-04 18:37 
Fandt lige det her på nettet.

Det skulle nu være helt officielt at PES4 understøtter Xbox Live.

PES4 på Live
NaieraNaieraSkrevet 07/09-04 18:39 
Ja...

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
D.B.M.D.B.M.Skrevet 07/09-04 18:50 
Jeg er bare TOOO SLOW! ;o)
72 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig