X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mod-chip til region


Svar
childoflightchildoflightSkrevet 11/03-04 17:02 
Hejsa allesammen. Jeg vil høre om der er nogen af jer der kan fortælle mig noget om de hersens mod-chips, som efter sigende skulle kunne muliggøre at andre regioners spil kan virke på en reg. 2 X-box?

Nu er jeg ikke så meget inde i mulighederne nu til dags, men søger lidt info og priser på dette...

MVH Kim
KoludaKoludaSkrevet 11/03-04 17:20 
Ja, når den chippet afspiller den alle regioner.
Og du kan afspille en del software på den , så du kan afspille DivX,Mpeg,Avi, Mp3 osv. på den.

Og selvfølgelig kan den så også afspille Emualtor´s osv ;)

Prisen kommer an på chippen med hvis det er en Alladin du skal bruge er det 500,- incl. installation.
Xbit 800,- incl. installation.
LPCmod v2.0-3.0 400,- incl. istallation.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/03-04 18:10 
Er der den vilde forskel på de forskellige chips? Er der nogle programmer som ikke kan med bestemte chips?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KoludaKoludaSkrevet 11/03-04 18:32, rettet 11/03-04 19:44 
Nej, egentlig ikke de kan alle flashes med samme bios nemlig , og understøtter selvfølgelig også større HD.

LPCmod v2.0 er dog den eneste af dem der ikke har ON/OFF function.

Og X-bit er en 2 mb chip, hvor de andre 3 er 256kb bios, og skal flashes via USB, hvor alle de andre kan flashes via Evo-X i Xboxén.

Udover det kan Xbit indeholde op til 6 forskellige biosér, hvor alle de andre kun kan kører med 1 bios af gangen.
KTCKTCSkrevet 11/03-04 18:50, rettet 11/03-04 18:52 
Jeg tilbyder samme løsning og pris som Koluda, og med en chip har man også mulighed for at få større harddisk i maskinen og også afvikle spillene fra den så man ikke slider på skiverne.

Med hensyn til funktioner, så er det eneste nævneværdige de nye chips, hvor man kan montere en lille LED-skærm på Xboxen, som så kan vise informationer fra bestemte programmer som Xbox Media Center.
Men alt dette er jo ikke ligefrem et krav for de fleste...

Og så skal det også lige nævnes, at det for de fleste aldrig bliver nødvendigt at køre med andet end én enkelt BIOS. Desuden kan man godt køre andre BIOS ved at bruge et specielt program, der ligger BIOS'en ind i hukommelsen og kører den derfra.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JmogJmogSkrevet 11/03-04 21:52 
Nogle specifikke harddiske som er egnede eller virker alle?

Jeg er selv interesseret i at få min chippet, så en komplet løsning med chip (Aladdin) og 120GB HD kunne jeg godt tænke mig et prisskøn på.

Hvad vil det i øvrigt sige at kunne flashe biosen via Evo-x og hvad bruger man typisk de andre bioser til?
KTCKTCSkrevet 11/03-04 21:59 
Besked sendt...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 11/03-04 22:05, rettet 11/03-04 22:06 
Visse harddiske er mere velegnede end andre, og jeg anbefaler Seagate og Western Digital, som også er de mærker Xboxens indbyggede harddisk kører med.
IBM er udelukket og Maxtor bliver også lidt for varm til at være anbefalelsesværdig.

At kunne flashe sin BIOS via EvoX betyder, at du kan opdatere din chips muligheder, hvis det bliver nødvendigt fra Evolution X menuen.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig