X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Castle of Shikigami II?


Svar
dRxLdRxLSkrevet 07/03-04 11:44 
Er der nogen der har hørt noget godt/skidt om dette spil? Jeg har det på preorder, men er begyndt at komme lidt i tvivl om hvorvidt det mon er godt eller rigtig rigtig skidt (lidt ligesom 1'eren til xbox).

Hvad er chancerne for at det har en tate mode?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
kimmerkimmerSkrevet 07/03-04 11:56 
Kan berette lidt om det onsdag (der skulle der gerne komme ind af døren)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
Star SoldierStar SoldierSkrevet 07/03-04 12:21 
dRxL>
Hvad er chancerne for at det har en tate mode?

GC versionen har Tate mode og det er faktisk ret vildt hvor anderledes det er i den mode, det er ligesom at spillet rigtig kommer til live. Jeg kan ikke se hvorfor de skulle tage det ud af DC versionen (regner med at det er den du har preordered).

Jeg spillede kun et par test levels i GC versionen før den røg videre til en ven, så jeg kan ikke give et ordentlig review, det må Kimmer om ;)
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
dRxLdRxLSkrevet 07/03-04 12:35, rettet 07/03-04 12:41 
Godt, jeg glæder mig. Psyvariar var en stor positiv overraskelse for mig. Det er rart at opleve at shootergenren til stadighed kan blive nytænkt.

hvordan vil du, ud fra dit korte møde, vurdere spillet?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Star SoldierStar SoldierSkrevet 07/03-04 14:24 
Jeg vil nok tro at det er okay, men det var på et tidspunkt hvor der kom så¨meget ind af døren, så jeg har ikke tænkt mere over det, men jeg lagde meget mærke til det lille "playing field" man havde i normal mode, der var store borders i siden og selv i top og bund, men det kunne rettes lidt op på, grafikken så noget komprimeret ud (derfor sagde jeg at det kom til live i tate mode).

Var det Psyvariar 2 du har spillet?, jeg har det liggende, men der går nok noget tid før jeg får det at se, jeg er lud doven ;)
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
dRxLdRxLSkrevet 07/03-04 14:35 
Ja, det utroligt befriende ved spillet er at man kan spille det som man har lyst til, uden at føle at man spiller det "forkert" (jf. Ikaruga). Spillet føles heller ikke som om det forsøger at knuse én med en urimelig sværhedsgrad, spillet tilpasser sværhedsgraden efter hvor godt man klarer sig. Snarere fungerer det som en slags kreativt rum man kan udfolde efter behag og evne.

Jeg er i øvrigt rimeligt enig med

dette review.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Per SPer SSkrevet 07/03-04 15:48 
Her er en bedre og mere uddybende anmeldelse. Jeg glæder mig i hvert fald til at se om jeg skifter mening i forhold til mit indtryk af originalen.

Anmeldelse
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
dRxLdRxLSkrevet 07/03-04 15:57 
Jeg syntes bare ikke den anmeldelse fik beskrevet de unikke aspekter ved gameplayet på den rigtige måde. Derfor kunne jeg bedre li' den jeg linkede til.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Per SPer SSkrevet 07/03-04 16:23 
Delvis enig. Jeg køber dog begge spil alligevel.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
kimmerkimmerSkrevet 11/03-04 10:05 
Yæææss, så kom det ind af døren :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
dRxLdRxLSkrevet 11/03-04 10:16 
Jeg venter spændt på hvad du synes om det. Er det DC versionen?

Jeg har nu hørt fra en anden pålidelig kilde end SS at det skulle være helt i orden =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
kimmerkimmerSkrevet 11/03-04 11:22 
Det er PS2 versionen og spillet det rykker!

Menu'en er som følger...

Arcade mode
Pratice Mode
Boss Attack
Story Recollect
Gallery Mode
Options

Under "Arcade mode",er der to forskellige slags modes - "Normal game" og "Extreme game". Man selvfølgelig også mulighed for at vælge, om spillet skal være på "normal" eller "easy" (lige som i Ikaruga, så er der kun tre levels, hvis man vælger easy). Som ekstra mulighed, kan man vælge, om soundtrack'et skal være det originale eller et remix (ret najs)

Nå, men selve spillet - Der er syv forskellige personer at vælge imellem. Hver har deres fordele og ulemper (doh?). Der er virkelig forskel på dem! Puha, hvad kan man ellers sige. De forskellige (skud) mønstre er ret seje, specielt hos mini- og bosser'ne. Slet ikke så cool't som i Ikaruga, men stadig på højde med f.eks. Mars Matrix.

Spørg hvis i vil vide mere :-)

Oh yeah, det er meget bedre end både etteren og evolution!
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
NaieraNaieraSkrevet 18/04-04 17:56, rettet 18/04-04 17:57 
3. afsnit i NTSC-UK-anmeldelsen af Psyvariar 2 var præcis hvad jeg havde brug for at høre.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 30/04-04 00:28 
Så blev Xbox-udgaven af Shikigami 2 købt af undertegnede via Ebay. Prøvede DC-udgaven ved konsolseminaret, så jeg skal nok oplyse om eventuelle forskelle når det ankommer.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig