X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Eyetoy


Svar
LessCDTLessCDTSkrevet 06/03-04 12:42 
Hey.

Jeg har tænkt lidt over om man også kan bruge eyetoy-kameraet til pc, da det også kører på USB? Jeg har ikke turdet prøve, men jeg ville høre om der er nogen der ved nærmere? Og hvor man evt. skulle hente drivere til det?
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
Per SPer SSkrevet 06/03-04 14:26 
Hvis du skriver Eye Toy oppe i søgefeltet, finder du emner om netop det samme. Jeg kan ikke huske om der blev fundet en løsning, men det er der sikkert andre der kan oplyse om.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
KilroyKilroySkrevet 06/03-04 18:12 
Jeg har også længe ledt efter en måde at tilslutte Eyetoy til computeren, mest fordi jeg er for nærrig til et købe et rigtigt webcam... Men jeg fandt en løsning, men jeg har endnu ikke prøvet den selv:
Driveren er ikke det vigtigste, bare download en logitechdriver. Med den installeret burde du kunne bruge Eyetoy gennem et program som MSN Messenger.
Som sagt har jeg ikke selv prøvet denne metode, og enhver fejl/skade/brækkede ben som følge af løsningen står for egen regning.
Kilroy Was Here
LessCDTLessCDTSkrevet 06/03-04 18:58 
Fint nok, så afventer jeg bare statusrapport :P
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
SquareSquareSkrevet 10/03-04 14:22 
Jeg prøvede selv for noget tid siden at bruge mit Eyetoy kamera som webcam, men kunne ikke finde en driver der virkede. Prøvede også med adskillige Logitech drivere.

Har nu købt et webcam, så er ikke så interesseret i at få Eyetoy til at virke som webcam mere. Men hvis nogen finder ud af noget, kunne det da være spændende nok lige at se om det virker :)
It's only a state of mind.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig