X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Problemer med nettet/I-Explorer


Svar
PoulPoulSkrevet 28/02-04 18:21 
Jeg har fået et lidt underligt problem med internettet/Internet Explorer. Når jeg går til en side første gang, loader hele siden med samme hastighed som den plejer, men derefter hænger siden i cirka 10-20 sekunder inden jeg kan begynde at klikke rundt. I-Explorer hænger faktisk i det hele taget, da jeg ikke kan gøre noget som helst i de 10-20 sekunder. Det sjove er at når jeg så trykker videre på samme side, så er der ikke længere problemer, altså er det kun ved visning af den første side på et "domæne". Det sker iøvrigt ved alle sider jeg har været inde på idag.

Nogle som har en ide om hvad ovenstående kan skyldes? Jeg har prøvet at slette "Temp. internet files", men det hjalp intet.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 28/02-04 18:30 
Hver gang min computer driller, og jeg ikke kan løse problemet (Uanset hvor småt det måtte være), så får den en gang re-formatering - så kan den lære det!
Det er selvfølgelig ikke ligefrem den bedste løsning, men så'n gør jeg :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
PoulPoulSkrevet 28/02-04 18:46 
Formatering hjælper somregel altid, men det er også den mest bøvlede løsning, så jeg er stadigvæk meget interesseret i at høre nogle alternativer til formatering.
majjohamajjohaSkrevet 28/02-04 19:17 
Brug en anden browser?
crying outcrying outSkrevet 28/02-04 19:51 
prøv at hente hichjackthis - og kig forbi spywarefri.dk for at få set din 'log' igennem ..... de plejer nok at kunne løse den slags problemer.

spywarefri.dk
Jusqu'a ici tout va bien....
PoulPoulSkrevet 28/02-04 23:34, rettet 28/02-04 23:35 
Tak for svarene! Jeg søgte lidt på Microsoft's newsgroups og fandt flere forslag til en løsning. En af dem var at unchecke "Aktiver udvidelser til tredjepartswebbrowsere" i internetindstillinger og dette løste mit problem. Der var også en som mente at det relaterede sig til noget Spyware ved navn Stat-blaster. Nogle som kender til dette styk Spyware?
PoulPoulSkrevet 29/02-04 10:05 
Hvad har den her "Aktiver udvidelser til tredjepartswebbrowsere" egentlig af betydning? Hvad vil jeg f.eks. ikke kunne se/bruge på nettet? Jeg har nemlig prøvet at køre nogle SpyWare programmer og så slå den til igen, men så fryser IE igen...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig