X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sonic Heroes: Til hvilken konsol


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 26/02-04 12:49 
Vil købe Sonic Heroes, men vakler lidt imellem Xbox eller GameCube versionen. Er der nogen forskelle mellem de to versioner eller er de stor set ens og hvad med kontrollen, syns godt om den i Sonic Adventur på GC, men hvordan er den i Sonic Heroes?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/02-04 12:54 
Sonic Heroes til xbox har nogle lidt trælse slow downs ind imellem, især ved bosserne.
Ved ikke hvordan det er til GC, men jeg kan kun forestille mig at det kører lidt dårligere.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 26/02-04 13:00 
Mener den generelle holdning er, at GC-versionen faktisk er bedst. Det er i hvert fald ikke PS2-udgaven.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Le RoofLe RoofSkrevet 26/02-04 13:01, rettet 26/02-04 13:11 
Ifølge IGN's Head-to-head skulle GC versionen være at fortrække på alle områder, da Sonic Team tydeligvis har haft mere erfaring med GC'en (såsom Sonic Adventure 2: Battle og Billy Hatcher).

IGN>>>
1. GameCube (best visuals, overall polish; minor advantage over Xbox)
2. Xbox (some visual hitches, but a solid choice overall; major advantage over PS2)
3. PlayStation 2 (too slow of a framerate, bad visuals, messed up presentation; major disadvantages)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
OkottaOkottaSkrevet 26/02-04 13:33 
Gamecube var lead format til Sonic Heroes, så derfor er spillet bedst på Cuben = Bedste framerate og sågar bedste lyd (ifølge IGN)

Man bør holde sig rigtigt langt væk fra PS2 udgaven - den kan ikke engang holde 30 fps(!)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/02-04 13:44 
Er GC versionen bagud kompatibel med SA:DX eller SA2:B?
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 27/02-04 09:55 
Takker mange gange venner:) Det bliver en GC version.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig