X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Daredevil


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/03-03 20:02 
Daredevil filmen er den ubetinget bedste superhelt film til dato.

Ben Afflecks portrættering af Matt Murdock er, efter min mening, hans bedste arbejde hidtil.

Men på den anden side, en film baseret på Frank Millers Daredevil, kan vel heller ikke gå gal - vel?

Den Bullseye vi ser, er det før eller efter hjernesvulsten? Han virker nemlig ekstremt kortfattet.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
62 emne(r).
« < 1 2

Svar
DarkenDarkenSkrevet 29/12-05 07:33 
jeg er bare glad for at xmen filmene er blevet så gode som de er, synes de nutidige superhelte film har masser af mangler, for nu bare at tage daredevil, jeg synes også den var ok, men den kunne lige som andre have været så meget bedre. Siger ikke de absolut skal være perfekte, men i nogle af de film, burde en eller anden et eller andet sted have sagt "stop, skal vi ikke liiige gennemtænke det her først" eller noget.

Er mere til det dystre som daredevil, men sukkersøde peter edderkop er en væsenlig bedre film.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
RitesRitesSkrevet 29/12-05 07:56 
De bitcher, som altid, på iMDB over Cage som Blaze.

Jeg syntes nu at han kunne passe meget godt i rollen (nu må vi jo se).
» a winner is you «
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/12-05 11:09 
Darken>
jeg er bare glad for at xmen filmene er blevet så gode som de er...

Tro mig, hvis ikke den første 'X-Men' havde været en god gang mainstream-afpasset action-underholdningsfilm havde vi slet ikke fået alle de efterfølgende superheltefilm.
Michael_Michael_Skrevet 29/12-05 14:23 
Core>
Mens vi er ved Marvel-heltene, så skal alle næsten have fornøjelsen af den her. Det ser efter min mening meget lovende ud.

Ja..Men GhostRider?
Har vi virkelig behov for en film om ham? Hvor bliver alle de store Marvelhelte af? Silver Surfer, Avengers, Deadpool bl.a.
HeroldHeroldSkrevet 29/12-05 14:35 
Er Ghost Rider ikke forholdsvis stor i USA? Jeg ved det ikke, men det kunne da forklare at han bliver filmatiseret før så mange andre. Men jo, jeg kan da nok også finde de første 20 jeg hellere så filmatiseret inden Ghost Rider.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Michael_Michael_Skrevet 29/12-05 14:48 
Det ved jeg ikke rigtigt. Ghost Rider tegneserien har aldrig solgt tilfredsstillende, og GRs deltagelse i Marvel-universet har vel stort set været til at overse.

Lidt interessant bliver det alligevel at se Peter Fonda som Mephisto;)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/12-05 15:20 
Hvis der endelig ER en altomfattende Marvel-strategi, er det i hvert fald ikke at tage ALLE de største helte, og arbejde sig nedad rangstigen.

Det må være mere givtigt (læs: indtjenende) at blande store og små heltefilm, i stedet for at køre efter en "degenererende spiral"-formel. Så vi får sikkert en stor Avengers-film på samme tid som en film om generelt pøbel-ukendte Jessica Jones eller Shadowcat.
DarkenDarkenSkrevet 29/12-05 19:31, rettet 29/12-05 19:39 
Hyakotake>

Tro mig, hvis ikke den første 'X-Men' havde været en god gang mainstream-afpasset action-underholdningsfilm havde vi slet ikke fået alle de efterfølgende superheltefilm.


hehe, sandt nok, men castingen i xmen og udførelsen hæver den ret meget over mængden af superhelte film, som jeg ser som mainstream allesammen, der er ikke nogen der rigtigt skiller sig ud (plot og storyline i disse film, gider jeg ikke rigtigt diskutere da de altid et eller andet sted kommer fra tegneserierne)... de er mainstream som tegneserier de er mainstream som film.

Forresten er der andre end mig der synes FF var en super kedelig film, med meget få highlights?

(ja det kan også godt være jeg er en gammel sur bitter mand der allerede er mættet med superhelte film =D )


EDIT:
så synes jeg forresten at Cage er et dårligt valg som blaze, har intet imod ham som skuespiller, synes bare at i de film hvor han skal virke "hård" ligger det bare ikke i hans karakter... tænk hvis det var ham der skulle spille Mason i The Rock? lol det kunne have været sjovt.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Michael_Michael_Skrevet 29/12-05 20:07 
Darken>
Forresten er der andre end mig der synes FF var en super kedelig film, med meget få highlights?

Jeg synes den er ret god og blev positivt overrasket. Kan egentlig godt lide at manuskriptforfatterne åbenbart tager lidt fra såvel de "rigtige" storylines som Ultimate-linien.
HeroldHeroldSkrevet 29/12-05 20:09 
Really? Jeg synes umiddelbart det er den tyndeste marvel film so far, men her tæller jeg så ikke Nick Fury eller nogle af de tidligere udgaver :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Michael_Michael_Skrevet 29/12-05 20:16 
Min rangliste af "rigtige Marvel film"* se sådan ud:

X-Men 2
X-Men
Spiderman
Fantastic Four
Spiderman 2
Hulk
Daredevil


*Med cameo af Stan Lee.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/12-05 21:02 
Spider-man 2 har stadig det bedste action scener!
Selvom MJ er skrevet som en skæv Betty/Gwen kopi.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
62 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig