X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

kan ingen hjælpe mig??


Svar
happyEDhappyEDSkrevet 03/02-04 21:35 
jeg har prøvet før, men uden held. et spil jeg spillede på den lokale grilbar for 15 år siden. prøver og forklare, men tror ikke der er nogen der kender det.

Det er noget Golde axe aktig noget man ser det fra ca samme vinkel, og kan vælge mellem tre mænd tror jeg den ene er en stor mand i stor rustning, en tynd ninja aktig en og en lille dvæg tror jeg og det forgår meget på et slot. hvor der er huller man kan falde igennem og sådan.. mere kan jeg næsten ikke huske..

jeg tager hatten af for den der kan sige mig hvad det er for et spil.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
WehnerWehnerSkrevet 03/02-04 22:34 
Kunne godt lyde som Cadash:

http://www.klov.com/game_detail.php?letter=&game_id=7254

Der er godt nok fire at vælge imellem, men der er både en fighter og en ninja.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 03/02-04 22:40, rettet 03/02-04 22:43 
Dark Seal? Synsvinklen holder ikke (men det gør den nu heller ikke for Cadash - Golden Axe er jo med dybde), men man kan da være en ninja og det meste foregår (i starten) i et slot.

EDIT: Mht. synsvivklen lyder det nu nok nærmere noget i retning af Capcoms mange fantasy-beat em ups? King Of Dragons, Knights Of The Round, Dungeons & Dragons etc. Men jeg mener ikke man kan være ninja i nogen af dem?

Dark Seal AKA Gates Of Doom
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
happyEDhappyEDSkrevet 03/02-04 23:27 
ja rune tror sku det er rigtig og jeg tror det er to'eren du skulle ikke tilfældigvis have det i dit museum??:)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
RJKRJKSkrevet 03/02-04 23:29 
Vi har begge spil. 1'eren kørte i vores Gauntlet-kabinet, før vi havde Gauntlet (spillet).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
happyEDhappyEDSkrevet 03/02-04 23:31 
tror sku lige jeg kommer forbi en dag og prøver... kan man få 2'er i en dag??
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
happyEDhappyEDSkrevet 03/02-04 23:33 
og hvornår er det der er åben??
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KTCKTCSkrevet 03/02-04 23:33 
Dark Seal og Golden Axe har ret lidt med hinanden at gøre.

Jeg kom personligt til at tænke på Captain Commando. Er det måske det?

Captain Commando
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
happyEDhappyEDSkrevet 03/02-04 23:43 
nej jeg er rimelig sikker på at det er dark steel... hentydet også bare til sådan som man så det og det er jo ca 15 år siden
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
RJKRJKSkrevet 03/02-04 23:43 
toAt>
og hvornår er det der er åben??

Engang til foråret.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
happyEDhappyEDSkrevet 03/02-04 23:45 
du må jo give besked når der er!!:)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
SonicSonicSkrevet 04/02-04 22:20 
Tror også hellere jeg lige må komme op og kigge på det museum... så kan vi lige aflægge familien et besøg nu vi er der (god undskyldning overfor kæresten hvis i forstår :D ;))
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig