X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SWAT: Global Strike Team hjælp!


Svar
quadquadSkrevet 18/01-04 13:59 
Allerede her, efter 5 min, er jeg kommet til et sted hvor jeg sidder fast. Jeg har dræbt en, lagt en i håndjern og jeg forcerer nu videre ind i banken. Jeg gætter på jeg skal forbi tremme-døren, men den maskine hvor der står jeg skal indtaste en kode reagerer ikke. Hvad skal jeg her? Jeg har tjekket nettet uden resultat :)
quadquadSkrevet 18/01-04 14:29 
Kan fortælle det er i allerførste bane. Er lige kommet op fra kloakken, politimanden og sikkerhedsvagten er kommet i sikkerhed - De 2 "bad guys" er klaret, så løber jeg videre rundt i gangene. Nu er der så nogle tremmer, også kendt fra gamle fængelsceller. Ved disse tremmer er der en maskine hvor der står Enter Code. Denne maskine har ligesom en markering omkring, og der står USE på skærmen.

Men hvad jeg skal gøre for at indtaste denne kode, eller er det slet ikke det jeg skal? Jeg sidder virkelig i en knibe her :-)
OkottaOkottaSkrevet 18/01-04 17:25 
Når der står USE, så skal din teammate bruge maskinen, til at åbne døre - har du slet ikke læst manualen til spillet!?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
quadquadSkrevet 18/01-04 18:26 
Det der med manualer og mig, nej egentlig ikke :)

Synes ikke jeg fandt noget om det da jeg skimmede den.
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 28/01-04 18:23 
Jeg kunne ikke finde en walkthrough på www.gamefaqs.com men ellers så skader det ikke at lede på nettet før man spørger..
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig