X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rainbow six 3: Raven shield (PC)


Svar
XeonXeonSkrevet 24/03-03 19:04, rettet 24/03-03 19:04 
Mig og Feldthaus havde downloaded en MP demo af raven shield.Så skulle vi så prøve at spille det over nettet og det var et CHOK! det laggede som bare *****'s og Feldthaus har en af de bedste computere jeg har set så jeg ville bare høre om der var nogen der havde fuldversionen af det og havde spillet over nettet og om det også leggede der ?

Tænker på at købe det, for ny pc på Torsdag YAHOO !
Cs Master are back !
RitesRitesSkrevet 24/03-03 19:35 
Lad være med at gå ind på skodservere så :p

Jeg har det og det er virkelig fedt, men simpelthen genialt i multiplayer. CS go home!

Har overhovedet ikke været ude for lagge på de normale servere jeg har været på.
» a winner is you «
XeonXeonSkrevet 24/03-03 19:36 
altså i demo versionen eller originalt ?
Cs Master are back !
ValkyrieValkyrieSkrevet 24/03-03 19:37 
Det kommer jo an på din forbindelse og hvem der hoster.....

Jeg har spillet Single player demoen og multiplayer demoen.. Jo ikke ligefrem noget nyt at råbe hurra for.... hvad skal man sige... En flot opgradering af GR, pakket med nye features?
Well crucify the insincere tonight...
XeonXeonSkrevet 24/03-03 19:41, rettet 24/03-03 19:42 
Det var bare fordi hvis det laggede sådan i det originale så ville jeg overveje det, men jeg hved stadig ikke om jeg skal købe BF1942 eller raven shield (til at starte med)?
Cs Master are back !
XeonXeonSkrevet 27/03-03 18:40 
Okay nu tror jeg nok jeg hved hvad jeg skal have,
helt klart Rainbow Six 3: Raven Shield !
Det styrer da nok lidt for hårdt !
over internettet er det hammer fedt og det er også fedt der er en anden slags grenater med nemlig Tear gas det er fedt lavet når men går ind i noget tåre gas, så bliver skærmen helt utydeligt og men kan ikke se særligt godt.
Til alle dem der overvejer at købe det, GØR DET !

Ps. Fedeste PC spil jeg nogensinde har prøvet efter pacman selvfølgelig *JOKE*.
Cs Master are back !
ValkyrieValkyrieSkrevet 27/03-03 18:53 
hmmmmm.....

Jeg synes Pacman er sjovt..... Bestemt en af de bedre spil derude til PC! Vidste bare ikke at Namco lavede PCspil:/
Well crucify the insincere tonight...
RitesRitesSkrevet 27/03-03 19:14 
Night Crawler: Så check effekten af flashbangs..!

Det er virkelig et fedt spil. Selvom alle nok ikke vil indrømme det, så er det CS' overmand.
» a winner is you «
XeonXeonSkrevet 27/03-03 19:22 
ja helt sikkert.
Vi kan jo tage et spil sammen en gang i næste uge
jeg får den først i næste uge fordi min far ikke kan nå at hente den (arbejder for meget)!
Cs Master are back !
ValkyrieValkyrieSkrevet 27/03-03 19:36 
Rites >
Night Crawler: Så check effekten af flashbangs..!

Det er virkelig et fedt spil. Selvom alle nok ikke vil indrømme det, så er det CS' overmand.

Siden hvornår har CS appaleret til andre end små uopdragende cheater 12 årige børn??:/
Well crucify the insincere tonight...
RitesRitesSkrevet 27/03-03 19:47 
Godt spørgsmål.
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig