X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

V: GBA/GBC/GB adventure/RPG spil ..


Svar
DarkenDarkenSkrevet 11/01-04 01:39, rettet 11/01-04 01:39 
Som nogen måske har set så har jeg fikset mig en GBA, spørgsmålet er så, hvilke spil? Jeg er mest rpg/adventure freak, så andre genre kan vente. Jeg har ikke fulgt med i GB(alle slags) serien af spil, siden min gamle GB pocket gik i stykker (pose+GB+cola-med-løst-låg=streg på displayet)

Så hvis nogen kan nævne fede spil, og muligvis hvad de er værd (så jeg ikke bliver rippet når jeg skal ud på brugtmarket).


Jeg har det først nævnte, men kunne godt tænke mig det i farver, jeg har bare søgt på gameboy spil og set hvad der ligner snes-agtig adventure/rpg, så ved ikke om de er værd at spille og om de er udkommet i europa (men det er vel lige meget med gameboy spil.. ik?)
Shining Soul 1, kunne jeg godt tænke mig at kende værdien af hurtigt, da jeg overvejer et køb.

GB:
Legend of Zelda - Link's Awakening (har)

GBC:
Legend of Zelda - Oracle of Seasons
Legend of Zelda - Oracle of Ages
Dragon Warrior 1+2
Dragon Warrior 3
Dragon Warrior Monsters 1
Dragon Warrior Monsters 2
Legend of Zelda - Link's Awakening

GBA:
Legend of Zelda - A Link to the Past
Sword of Mana
Breath of Fire 1
Breath of Fire 2
Golden Sun
Golden Sun 2: The Lost Age
Lufia: The Ruins of Lore
Lunar Legend
Phantasy Star Collection
Shining Force: Resurrection of the Dark Dragon
Shining Soul 1
Shining Soul 2
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
RJKRJKSkrevet 11/01-04 02:29 
Sagt som Shining-fan: Hold dig fra Shining Soul.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DarkenDarkenSkrevet 11/01-04 02:33 
ok .. så slem?
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
RJKRJKSkrevet 11/01-04 11:23, rettet 11/01-04 11:31 
Ja.

Har du ikke spillet A Link To The Past før, så er det selvfølgelig et absolut must. Ligeledes er de to Oracles-spil gode, men det er vist ikke ligefrem nødvendigt at have begge to. Golden Sun-serien er teknisk rigtig god, men historien er godt nok noget kedelig. Det skulle blive endnu værre i 2'eren. Breath Of Fire-serien har jo aldrig været noget specielt, men som fan af genren fungerer de fint nok. Phantasy Star har aldrig sagt mig noget, men har man ikke en MegaDrive, så synes jeg da opsamlingspakken virker som en rigtig god investering for fans. Den nye Shining Force-titel mener jeg ikke er kommet, men den lyder da rigtig spændende. Er som sagt lidt fan ;)

Arkiv > Shining Soul
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
happyEDhappyEDSkrevet 11/01-04 23:46 
syntes faktisk zelda link's awk. DX er det fedeste zelda spil så det syntes jeg du skulle gå efter også selv om du har det i sort hvid... så de to andre color zelda spil er da også gode nok men bliver lidt kedelige. golden sun er også fed men det syntes jeg også bliver for meget til sidst.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig