X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Virtuel hukommelse - hjælp


Svar
SaturinoXSaturinoXSkrevet 07/01-04 14:52 
Jeg har kun 128 MB-RAM. og derfor ville jeg gerne gøre brug af dette, den står standard på 192-384, men jeg sad den op til 600-1000.?

er der nogle der præcis ved, hvordan man instiller dette..så den kører bedre..

mit OS er: Windows XP
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 07/01-04 14:59, rettet 07/01-04 14:59 
Højreklik på Denne Computer > Egenskaber > Avanceret > Ydeevne-instillinger > Avanceret > Skift

Og så er det ellers bare med at gå i gang.
元気ですか。
dRxLdRxLSkrevet 07/01-04 15:02 
Køb hellere mere ram hvis du skal køre med XP. RAM er rimeligt billigt i dag i forhold til dengang jeg var ung og du vil får en helt anden slags hastighed i afviklingen af dine programmer.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 07/01-04 15:05 
Jeg må give dRxL ret, da jeg selv har prøvet at bruge en computer med 128 MB. En opgradering til 384 gør underværker og koster ikke særlig meget.

RAM-priser
元気ですか。
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 08/01-04 09:48 
Det er bedste er selvfølgelig at købe en stang RAM mere, men mht indstilling af virtuel hukommelse, så har jeg tidligere læst på nettet at den bør indstilles til mellem 2 og 3 gange den fysiske hukommelse.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
RonaldoRonaldoSkrevet 08/01-04 10:38 
Det er også det Microsoft skriver, men det er jo komplet vanvid. Hvis du har 2GB ram skal du ikke have en sidefil på mindst 4GB.

Det sløver systemet, fordi når den virtuelle hykommelse går i brug, så bliver data cachet på harddisken. En harddisk er mange gange langsommere end ram. Det aller bedste du kan gøre er at købe mere ram. Så kan du ændre sidefilen til den sammen med den fysiske hukommelse udgør lidt over 1GB. Du skal nok ikke bruge mere, medmindre du både laver photoshop, ripper dvd'er og compiler på samme tid.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 08/01-04 16:42 
FreddiE >
Det er også det Microsoft skriver, men det er jo komplet vanvid. Hvis du har 2GB ram skal du ikke have en sidefil på mindst 4GB.

Ja jeg vil jo nok mene at beregningerne er lavet på baggrund af computere med 64-265 MB ram. Med 2 GB ram er der jo knap nok brug for en sidefil! (selvom win ikke kan fungere uden)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig