X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

En sjælden oplevelse


Svar
WehnerWehnerSkrevet 28/12-03 00:00 
Min kæreste og jeg har siddet og spillet hele dagen. Det er der for så vidt ikke noget nyt i. Det gør vi altid i juledagene.

I år er vi gået i gang med Baldur's Gate: Dark Alliance 2. Som den velinformerede læser vil vide, er dette spil endnu ikke udkommet. Ikke engang i USA. Men jeg har modtaget en fuldt ud lovlig brændt anmelderkopi, fordi jeg anmelder spil for gamesector, og det er meningen, at jeg skal anmelde det.

I og med at spillet er så nyt, har jeg ingen anmeldelser læst. Det er heller ikke muligt at tjekke et realistisk gennemsnit på gamerankings. Det vil altså sige, at jeg helt 100% selv skal danne mit indtryk. Nu har jeg ikke noget imod at gå imod mainstreamen og kan sagtens tænke selvstændigt. Kan godt finde ud af at hade Xenogears som pesten og elske Gauntlet: Dark Legacy, selvom de er blevet hhv. maratonrost og multihadet. Men alligevel var det en speciel fornemmelse at sætte spillet i helt uden at vide noget om det.

Det kan anbefales, selvom det kan være svært at komme til. Men måske man skulle skære lidt ned på mængden af reviews og previews man læser. Det er selvfølgelig op til den enkelte, og det kan være svært ikke at høre noget især om store titler. Snakken går jo. Men jeg synes i hvert fald det er fedt at opleve med BG:DA2.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 28/12-03 00:02 
*ahem*

Jeg var nok den første, i hele verden, der anmeldte Freedom Fighters.

pwned!

;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 28/12-03 00:40 
Lyder fedt, hvornår udkommer det?

Var og er i øvrigt den første der anmeldte ESPN NHL Hockey i Europa :)
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
Per SPer SSkrevet 28/12-03 01:30, rettet 28/12-03 01:43 
- og så er der dem der bare har anmeldelsen klar lige op til releasen, eller når deadline nærmer sig.

Faktisk så er Intertain den første danske spilsite der omtaler spillet (BGDA2). Forklædt som en foromtale.

- men tillykke med at sidde med et spil som ikke står på gamerankings. Zzzzzzzzzzzzzzz. :P

Det samme gælder iøvrigt for Fallout: Brotherhood of Steel, der er fra samme distributør.

Desuden er det en god idé at rykke sådanne titler ud på den anden side af jul selvom de er færdige. De ville have druknet i julehypen (læs: Beyond Good & Evil).

Foromtale af BGDA2 til Xbox
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig