X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mario Party 5


Svar
CalleCalleSkrevet 22/12-03 10:16 
Hej igår købte jeg så Mario Party 5. Jeg kan ikke sige andet end at det er godt.
det eneste andet mario party jeg nogensinde har prøvet var 2'eren, det fede ved 2'eren var at man kunne købe ting inde på spillepladen. I det nye der får du sådan nogle capsules med nogle ting i, i starten kan de godt være svære at finde rundt i men efter 1 time eller 2, så går det.
Der er nogle rigtig fede minigames med, men der er også nogle dårlige....desværre, men der er så mange minigames, så der skal nok komme nogle flere og bedre.

Mit yndlings mini game er nok et minigame, hvor det gælder om at hoppe op ad en bønnestage, man skal hoppe fra side til side eller bare opad, og hvis man hopper forkert, så falder man ned til bladet der er tætest på.

Der er selfølgelig også nogle bonus spil med, og det bedste ea dem er klart beach volley, mig og et par venner sad og spillede 4 player i det...det var fedt kan i tro!

Men en anden rigtig fed ting er at der er noget der hedder super duel mode, hvor du skal bygge din egen bil. Du kan så købe reserve dele til den for de point du vinder i spillet. Det er også ret sjovt.

Der er også sådan noget rigtig mario musik, så spillet har den fede mario stemning, og jeg fik nærmest en trang bare til at spille mere bare for at lytte til musikken, men det er nok bare mig der er lidt tosset :)

Af dårlige ting er der kun at sige, at der godt kan være lidt halvlange ventetider, men det overlever man.


Hvad synes i om det?
majjohamajjohaSkrevet 22/12-03 10:36 
Mario Party 4 var også sjovt i starten...
JoachimMAJoachimMASkrevet 22/12-03 17:09 
Mario Party 5 har generelt fået bedre anmeldelser end 4'eren. Men de skal sgu begynde at minimere ventetiden, fordi det kan sgu godt blive trivielt at sidde og vente...
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig